ویژن پرو اپل
متفرقه

آیا ویژن پرو اپل جهان را دگرگون خواهد کرد؟

به گزارش سایت نتگام، با اطمینان کامل پیش‌بینی کردن اینکه آیا ویژن پرو اپل توانایی ایجاد تحولات عمده‌ای در جهان را دارد یا خیر، مشکل است. اگرچه ویژن پرو ویژگی‌ها و قابلیت‌های برجسته‌ای را دارد، اما موفقیت نهایی یک محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله پذیرش بازار، رقابت، قیمت‌گذاری و اکوسیستم کلی. اپل تاریخچه‌ای دارد در ارائه محصولات نوآورانه که تأثیر قابل توجهی در صنایع مربوطه خود داشته‌اند مانند آیفون و آیپاد. با این حال، چشم‌انداز بازار و ترجیحات مصرف‌کنندگان ممکن است به سرعت تغییر کنند، بنابراین هنوز دیده نشده است که ویژن پرو چگونه عمل خواهد کرد و آیا می‌تواند تأثیر قابل توجهی در جهان داشته باشد.

در WWDC 2023، در نهایت اپل پاندری را از روی ویژن پرو برداشت و تیم مدیریتی زمان قابل توجهی را برای توضیح عملکرد و استفاده از این دستگاه اختصاص داد.

توصیف اینکه اپل در تلاش است با ویژن پرو چه کاری انجام دهد، به عنوان یک هدف جسورانه به نظر می‌رسد کم گفته شده است.

ویژن پرو چیست؟

اعمال قضاوت‌های قطعی و قاطع درباره ویژن پرو و قابلیت‌های آن تقریباً غیرممکن است، زیرا بسیاری از شرکت‌کنندگان در رویداد قادر به مستقیم بررسی یا بررسی محصول نبودند. با این حال، از آنچه دیدم، به نظر می‌رسد جذاب‌ترین هدست AR یا VR موجود در بازار باشد.

هدست واقعیت ترکیبی نسبتاً سبک است و به نظر می‌رسد کم‌وزن‌تر از هدست AirPods Max سنگین و معروف اپل باشد، اما نمی‌توانم این را تأیید کنم. باند ضخیم و نرم دور پشت و حاشیه‌ای که به شبیه فرش می‌نماید، ویژن پرو را سنگین و قطر ویژن پرو را به آن می‌دهد. نگاه کردن به آن از جلو، هدست شبیه یک جفت شیشه اسکی زیبا به نظر می‌رسد.

ویژگی های اپل ویژن پرو

احتمالا خمیدگی ملایم ویژن پرو باید به آن اجازه دهد تا روی بیشتر صورت‌ها به نسبت راحت قرار بگیرد، با اینکه اندازه سرها به طور قابل توجهی متفاوت است. به سبک طراحی معمولی اپل، سیم برقی که از سمت چپ بیرون می‌زند و باتری پک به اندازه آیفون که دو ساعت عمر باتری را فراهم می‌کند، رنگ نقره‌ای دلپذیری دارند.

صدای باکیفیت بالا ویژن پرو در چندین خمیرکوب کوچک در سمت‌های باند جاسازی شده است و اپل برجسته‌ترین ویژگی فروش آن را به عنوان صدای فضایی معرفی می‌کند.

وقتی صفحه نمایش جلوی ویژن پرو با نورهای نرم ارتعاش می‌کند، نشان دهنده آن است که کسی نمی‌تواند از داخل هدست به بیرون نگاه کند. این رویکرد یک پیاده‌سازی نوآورانه است، اما برخی کاربران ممکن است این را ترسناک ببینند. بدون شک، این متفاوت است.

بطور طبیعی، اینکه در طول زمانهای طولانی در واقعیت چگونه احساس می‌شود، سوال حیاتی است. آیا سنگینی آن بر روی بینی شما بیش از حد است بدون استفاده از باند بالای سر؟ آیا کابلی که از دماغ چپ شما به باتری متصل می‌شود، شما را آزار می‌دهد؟ آیا پس از مدتی گرم می‌شود؟ درونش چگونه به نظر می‌رسد؟

منبع: technewsworld

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *