اسامی بازیگران سریال گیسو
فیلم و سریال

اسامی بازیگران سریال گیسو

«گیسو» که ادامه سریال «عاشقانه» است، در مرحله تولید قرار گرفت. همزمان با پایان پیش تولید سریال شبکه نمایش خانگی “گیسو” به کارگردانی منوچهر هادی، فیلمبرداری این پروژه، از روز جمعه ۱۷ مرداد در تهران آغاز شد.
اسامی بازیگران سریال گیسو
پیش تولید فصل دوم سریال «عاشقانه» با نام «گیسو» به تهیه‌کنندگی هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی، همزمان با نگارش و بازنویسی فیلمنامه نهایی در اوایل تیر ماه پایان یافته بود.

هومن کبیری، تهیه‌کننده این پروژه اعلام کرده است، «گیسو»، درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی از جمله پول‌شویی است و با توجه به ساخت سریال‌های مختلفی که روابط رومانتیک در آنها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب، تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است؛ به طوری که فیلمنامه این سریال بیش از ۱۰ بار بازنویسی شده و همچنان بازنویسی طرح نهایی آن در حال انجام است.

در سریال «گیسو»، برخی بازیگران «عاشقانه» در کنار بازیگرانی جدید حضور خواهند داشت و قرارداد برخی از چهره‌ها حدود یک سال قبل منعقد شده است.

اسامی بازیگران

سانیا سالاری و یک بازیگر ایتالیایی، تازه به این سریال پیوسته‌اند و در کنار محمدرضا گلزار، هانیه توسلی، ساره بیات، حسین یاری، هومن سیدی و… به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت.

​فرزاد فرزین و مهناز افشار از غایبان فصل دوم “عاشقانه” (گیسو) خواهند بود.

فصل اول سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی مهدی گلستانه، در سال ۹۵ تا ۹۶ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. محمدرضا گلزار، ساره بیات، مهناز افشار، حسین یاری و هومن سیدی از جمله بازیگران فصل نخست این سریال بودند.

منوچهر هادی کارگردان سریال گیسو (عاشقانه ۲) همسر یکتا ناصر است. وی درسال ۱۳۶۳ در جنگ ایران و عراق پدرش را از دست داد و پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت و تجربه‌هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و مسئول تدارکات را از سر گذراند.

در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش، «تلاطم» را ساخت و در همین سال موفق شد ۴ تله فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچه محجوب» را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز عهده‌دار بوده‌است.

از جمله سوابق هنری وی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه»، «یکی می خواد باهات حرف بزنه»، «زندگی جای دیگری‌ست»، «کارگر ساده نیازمندیم» و همچنین سریال‌هایی نظیر «خداحافظ بچه»، «خوب، بد، زشت» و «دل» اشاره کرد.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *