اسپاتیفای
متفرقه

اسپاتیفای نشان می دهد دوستان شما به چه چیزی گوش می دهند

اسپاتیفای در چند ماه گذشته به طور پیوسته در حال پیشرفت بوده است، از آزمایش ویژگی‌های بیشتر پادکست مانند یک برگه جداگانه برای پادکست‌هایی که هنوز در حال کار هستند تا هدف برای تسخیر بازار کتاب‌های صوتی. به نظر می رسد که پلتفرم پخش موسیقی حوزه دیگری دارد که در آن امکانات بیشتری برای رشد می بیند – جنبه اجتماعی. پلیس اندروید اکنون گزارش می دهد که Spotify در حال کار بر روی افزودن یک تب جدید Community است که به شما امکان می دهد تا ببینید دوستان فیس بوک خود به چه چیزی گوش می دهند.

Spotify روی یک برگه انجمن کار می کند تا بتوانید ببینید دوستانتان به چه چیزی گوش می دهند

این ویژگی اولین بار توسط کریس مسینا مشاهده شد و او آن را در یک پیش نمایش کوتاه در توییتر به اشتراک گذاشت. از آن زمان، اسپاتیفای تایید کرده است که این ویژگی در مراحل اولیه توسعه است. راز من اینجاست! Spotify یک مرکز اجتماعی جدید دارد تا ببیند دوستان شما به طور زنده به چه چیزهایی گوش می‌دهند و چه لیست‌های پخشی را اخیراً به‌روزرسانی کرده‌اند. هرچند نمی‌دانم اندرو اورونا کیست. دسترسی می خواهید؟ سوپرفالو من کنید و من به شما می گویم چگونه پس، این فناوری در مورد چیست حداقل در حال حاضر؟ صفحه انجمن شبیه نوار کناری Friend Activity در نسخه دسکتاپ Spotify است.

این صفحه به شما امکان می دهد آنچه را که دوستانتان در زمان واقعی گوش می دهند پیگیری کنید. خوب، اساساً لیست آهنگ‌ها را از حساب‌های فیسبوک دوستانتان بیرون می‌کشد اگر اینها به برنامه متصل باشند. اگر آیفون دارید می‌توانید پیش‌نمایش تب را دریافت کنید: سافاری را باز کنید، از طریق نوار آدرس به «spotify:community» بروید و سپس روی دکمه ضربه بزنید تا برنامه Spotify باز شود. این میانبر تاکنون روی کروم در اندروید کار نمی‌کند، بنابراین فقط کاربران آیفون می‌توانند در حال حاضر نگاهی اجمالی به صفحه جدید داشته باشند به هر حال، همچنان ناتمام است، زیرا در مراحل اولیه توسعه است.

با توجه به این واقعیت که این ویژگی هنوز در مراحل اولیه توسعه است، مشخص نیست که چقدر زمان طول می کشد تا اسپاتیفای آن را اصلاح کند و آن را به عنوان بخشی از یک به روز رسانی رسمی منتشر کند. بنابراین، ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانید تنظیمات ترجیحی موسیقی دوستان خود را از برنامه بررسی کنید.
منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *