متفرقه

اپل واچ با شکایت دسته جمعی روبرو است

اپل دوباره با مشکل مواجه شده است، زیرا این شرکت با شکایت دسته جمعی دیگری روبرو است. بلومبرگ گزارش می دهد که مقصر در واقع اپل واچ است که از نقص طراحی رنج می برد که باعث می شود صفحه نمایش در معرض شکستن یا جدا شدن قرار گیرد و لبه های تیز ظاهر شود.

چهار مشتری اپل در دادگاه فدرال در اوکلند کالیفرنیا علیه اپل شکایت کرده اند. صفحه‌نمایش‌های جدا شده، شکسته یا ترک‌خورده یک خطر ایمنی مادی و غیرمنطقی خطرناک هستند. بخشی از سند را می خواند.

این هم صرفاً نظری نیست. تصاویری در پرونده موجود است که بریدگی عمیق بازوی یکی از “قربانیان” را نشان می دهد که ظاهراً ناشی از اپل واچ 3 است. این واقعیت که این مشکل در مدل های قدیمی اپل واچ وجود دارد، نقض قوانین مختلف حمایت از مصرف کننده.

ادعایی که در اینجا وجود دارد این است که اپل فضای کافی را در اپل واچ باقی نگذاشته است تا علت تورم احتمالی باتری و در نتیجه شکسته شدن صفحه نمایش و آسیب دیدگی مشتریان باشد. دعوای فعلی مشابه پرونده در سال 2018 است. با این حال، پرونده 2018 به دلیل شکست شاکی در شناسایی نقص خاص.

به همین دلیل است که دعوای حقوقی جدید به طور خاص بر روی باتری به عنوان یک مقصر بالقوه تمرکز دارد. صفحه نمایش‌ها یا از شیشه Ion-X (مدل‌های آلومینیومی) یا شیشه‌های کریستال یاقوت کبود (مدل‌های فولادی ضد زنگ و تیتانیوم) ساخته شده‌اند و هر کدام دارای لبه‌های تیغی در چهار طرف هستند. مشتریان گفتند. هر گونه فشار بیش از حد از داخل می تواند منجر به شکستن شیشه و مجروح شدن فردی شود که ساعت را به مچ خود بسته است. دادخواست فعلی “به دنبال وکالت هر کسی است که هر مدلی از اپل واچ را از نسل اول در سال 2015 خریداری کرده است. تا سال گذشته ادامه دارد.» این بدان معنی است که اپل واچ سری 7 شامل نمی شود. ما وضعیت را زیر نظر خواهیم داشت و شما را در جریان قرار خواهیم داد.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *