شارژر سریع 200 واتی ویوو
متفرقه

طبق گزارشها Vivo روی شارژر سریع 200 واتی کار می کند

Vivo X80 Pro، گوشی پرچمدار فعلی این شرکت سال گذشته، شیائومی یک شارژر فوق سریع 200 واتی معرفی کرد، اما هنوز به فروش نمی رسد. ریلمی همچنین روی یکی از آن شارژرهای فوق‌العاده سریع کار کرده است، اما این شارژر برای گوشی هوشمند Realme GT Neo 3 به 150 وات محدود شده است.

و اکنون، MyFixGuide گزارش می دهد که Vivo در شرف پیوستن به شارژرهای فوق سریع است و ظاهراً یک تلفن Vivo آینده از چنین سرعت هایی پشتیبانی می کند.

 

شارژر سریع 200 واتی ویوو

ویوو روی یک شارژر 200 واتی کار می‌کند، طبق گزارش‌ها به زودی با Vivo IQOO 10 Pro عرضه می‌شود

Digital Chat Station اطلاعاتی است که این اطلاعات را در وب سایت رسانه های اجتماعی چینی Weibo افشا کرده است. شاید نتوانید این گوشی را در ایالات متحده بخرید، اما شارژر به خودی خود یک معامله بزرگ است. شایعات حاکی از آن است که سازنده گوشی چینی ممکن است این شارژر را با پرچمدار آینده سری Vivo X90 نیز بگنجاند.

این شارژر ممکن است قبل از پایان سال جاری عرضه شود، احتمالاً ابتدا در گوشی هوشمند Vivo iQOO 10 Pro. آداپتوری که ما در مورد آن صحبت می کنیم دارای شماره مدل V2001L0B0-CN در خط تولید است. این دستگاه قادر است 20 ولت با شارژ 10 آمپر را ارائه دهد و همچنین می تواند شارژرهای بی سیم 20 ولت با نرخ 3.25 آمپر را ارائه دهد. دومی به 65 وات برای شارژ بی سیم ترجمه می شود. iQOO 9 Pro در حال حاضر از شارژ سریع سیمی 120 وات و 50 وات به صورت بی سیم پشتیبانی می کند، و اگر این شایعات صحت داشته باشند، جانشین آن بارها را بالا می برد.

شارژر سریع 200 واتی ویوو

شارژر سریع ویوو

در حال حاضر Realme GT Neo 3 که در بالا به آن اشاره کردیم جزو گوشی های هوشمند با سریع ترین شارژ سیمی در جهان است و از شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی می کند. با پیوستن سایر سازندگان گوشی به بازی مشخصات، شارژ سریع‌تر در سال‌های آینده برجسته‌تر خواهد شد. و این زندگی همه را بهبود می بخشد: هیچ چیز بهتر از شارژ کردن تلفن خود برای کمتر از 10 دقیقه نیست، به خصوص با سبک زندگی همیشه شتابان ما.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *