تلویزیون Stick 4K شیائومی
متفرقه

تلویزیون Stick 4K شیائومی با قابلیت پخش 4K رونمایی شد

هیچ کمبودی در دستگاه‌های پخش Android TV در بازار وجود ندارد، اما به نظر نمی‌رسد که تولیدکنندگان را از تولید بیشتر و بیشتر متوقف کند. شیائومی البته با توجه به گستره وسیع لوازم الکترونیکی با این نوع محصولات غریبه نیست. این شرکت به تازگی با نام تجاری جدید Xiaomi TV Stick 4K وارد بازار شده است. محصولات مشابه قبلی از شیائومی شامل Mi Box و Mi TV Stick می شود. تفاوت با این تکرار جدید، همانطور که از نام آن پیداست، پشتیبانی از وضوح 4K اضافه شده است. هنوز اعلامیه رسمی برای آن وجود نداشته است (و ممکن است وجود نداشته باشد)، اما قبلاً خود را دارد صفحه محصول در وب سایت شرکت

تلویزیون Stick 4K شیائومی

Xiaomi TV Stick 4K با اندروید 11 و Chromecast نصب شده و پوسته سفارشی PatchWall UI شیائومی روی آن نصب شده است. پشتیبانی از HDR10 و همچنین رمزگشایی AV1، H.264، H.265، MPEG-2، MPEG-1 و VP9 وجود دارد.

تراشه ای که تلویزیون Stick 4K شیائومی را تامین می کند در جایی ذکر نشده است، با این حال، توضیحات می گوید که این یک پردازنده چهار هسته ای Cortex-A35 است. 2 گیگابایت رم روی آنبورد و 8 گیگابایت حافظه داخلی موجود است. فروشگاه Google Play نیز در دسترس است، بنابراین کاربران به تمام برنامه‌هایی که Android TV 11 می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، دسترسی دارند.

به غیر از مشخصات داخلی ذکر شده، خود دستگاه استریم، از جمله کنترل از راه دور، تفاوت چندانی با محصولات قبلی این شرکت ندارد.

در مورد کنترل از راه دور، دکمه‌های اختصاصی برای Netflix و Amazon Prime Video وجود دارد، اما توجه داشته باشید که این دکمه‌ها ممکن است بسته به اینکه در کجای جهان قرار دارید متفاوت باشند. علاوه بر این، دکمه‌هایی برای روشن کردن دستیار Google، کنترل‌های صدا، خانه و دکمه پاور وجود دارد.

شیائومی هنوز قیمتی برای Xiaomi TV Stick 4K تعیین نکرده است، اما با قضاوت بر اساس دستگاه های پخش قبلی خود، احتمالاً یک گزینه مقرون به صرفه خواهد بود. رقبای فعلی Realme 4k Smart Google TV Stick و Amazon Fire TV Stick 4K هستند که حدود 40 تا 50 دلار قیمت دارند.

 

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *