افزایش رطوبت خانه
رپورتاژ آگهی

راه حل شیک و مدرن برای افزایش رطوبت خانه

راه حل شیک و مدرن برای افزایش رطوبت خانه، اگرچه دستگاه مرطوب‌کننده اغلب اولين راه حلي است كه به نظر مي آيد. اما صحبت ما در رابطه با گذاشتن آبنما درخانه و محل كار مي باشد.

اگر لباس های شما پر از الکتریسیته ساکن آزار دهنده است؟ يكي از دلايلش به خاطر خشکی خانه است! در تمام فصول سال خصوصاً در ماه‌های سرد، رطوبت کم در بسیاری از خانه‌ها مشکل ساز می‌شود که منجر به بروز این مشکلات و افزایش حساسیت به خون دماغ، خشکی پوست و سرماخوردگی و آنفولانزا می‌شود.

اگرچه دستگاه مرطوب‌کننده اغلب اولين راه حلي است كه به نظر مي آيد. اما صحبت ما در رابطه با گذاشتن آبنما درخانه و محل كار مي باشد. اولین چیزی که در رابطه با دستگاه مرطوب كننده  به ذهن می‌رسد اين است كه خرید آن‌ها می‌تواند گران باشد. استفاده مداوم از آن می تواند قبض برق شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.علاوه بر این، آبی که در مخزن این مرطوب کننده های محیطی جمع می شود، مکان ایده آلی را برای رشد باکتری ها فراهم می کند. علاوه بر این، مرطوب کننده ها فقط برای اتاق های یک نفره مناسب هستند.

افزایش رطوبت خانه

تغییر رطوبت فضا به کمک دیوار سبز

دیوار سبز که به عنوان دیوار سبز، دیوار گیاهی یا باغ عمودی نیز شناخته می شود، اگرچه ممکن است ایده ارزانی نباشد، اما می تواند تأثیر مثبتی داشته باشد. در حال حاضر، ما مشغول زندگی پر استرس در اطراف زخمی پر از وسایل الکترونیکی مختلف هستیم. قطع ارتباط با طبیعت می تواند تاثیر قابل توجهی بر سلامت روحی و جسمی ما داشته باشد با دیوارهای سبز رطوبت را افزایش دهید.

دیوارهای سبز به عنوان دیوار سبز يا گرين وال، دیوارهای گیاهی یا باغ های عمودی شناخته می شوند، اگرچه ممکن است ایده ارزانی نباشد، اما می تواند تأثیر مثبتی داشته باشد. امروزه ما بیشتر و بیشتر مشغول زندگی پر استرس در یک محیط خشک پر از وسایل الکترونیکی هستیم. جدایی از طبیعت می تواند تأثیر عمیقی بر سلامت روحی و جسمی ما داشته باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با ديوار سبز و نحوه ساخت و اجراي ديوار سبز ميتوانيد به سايت آبگون ديزاين و لينك ديوار سبز https://abgoondesign.com/دیوار-سبز/ مراجعه كنيد.

افزايش رطوبت با ساخت آبنما

آبنما ها به دلیل خاصیت خنک کنندگی و مرطوب کنندگی قطرات آب منظره ای دلپذیر ایجاد می کنند و محیط را طراوت می بخشند. برای ایجاد محیطی دلپذیر، کاهش اثر حرارتی ناشی از آبشار بسیار مفید است.

براي مشاهده انواع آبنما و سفارش آبنما ميتونايد به سايت آبگون ديزاين و لينك آبنما https://abgoondesign.com/آبنما/ مراجعه كنيد.
از قدیم الایام آبنما ها یکی از زیباترین و مهم ترین عناصر معماری ایرانی بوده اند که اغلب در حیاط، باغ و پارک ساخته می شدند. اما امروزه طراحی و ساخت آبنما در انواع و اندازه های مختلف ساخته می شود و بسته به نوع آبنما می توان از آن در محیط های بیرونی و داخلی مانند منازل، لابی هتل ها و آپارتمان ها، مراکز تفریحی و تجاری و … استفاده کرد.

وجود هوای خشک در خانه بسیار ناراحت کننده است و می تواند برای شما مشکل ساز باشد، به خصوص اگر از آسم، آلرژی، بیماری های پوستی مانند پسوریازیس، خشکی پوست، آلرژی یا سرماخوردگی و آنفولانزا رنج می برید.
بنابراین، قبل از سرمایه گذاری در یک دستگاه مرطوب کننده گران قیمت، توصیه می کنیم در اینجا یک روش ساده ارائه دهیم. برای رفع مشکل هوای خشک مانند افزودن عناصری به طراحی داخلی خانه مانند آبنما و دیوارهای سبز مي توانيم استفاده كنيم.

آبنما و دیوارهای سبز

مشكلات ناشي از خشكي هوا در زمستان:

عدم تنظیم رطوبت به خصوص در فصل زمستان می تواند منجر به مشکلات مربوط به رطوبت مانند خشکی و خارش پوست، مشکلات سینوسی، موهای آسیب دیده، خشکی دهان و سایر مشکلات مربوط به خشکی بدن شود. این به این دلیل است که گرم کردن هوای داخل خانه باعث خشک شدن محیط می شود. یک دیوار سبز زنده واقعا به مرطوب نگه داشتن هوا کمک می کند.

از سوی دیگر، اگرچه آب و هوا در فصل تابستان مرطوب است. اما زمانی که هوا گرم است معمولاً با روشن کردن کولر سعی می شود فضا را خنک کند. این دستگاه ها اغلب باعث خشکی هوا می شوند و باعث می شوند که دوباره همان مشکلات مربوط به هوای خشک را داشته باشید. بنابراین، در تابستان، یک دیوار سبز می تواند به تنظیم هوای فضای داخلی شما کمک کند.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *