سامسونگ
متفرقه

سامسونگ یک نوار لغزنده دوگانه حواس پرت را به ثبت رساند

 

 

سامسونگ یک نوار لغزنده دوگانه حواس پرت را به ثبت رساند

 

انگار خودشه مفاهیم گوشی تاشو و چرخشی کافی نبود، سامسونگ تصمیم گرفته است اسلایدری را ثبت کند که بسته به سناریوی استفاده، صفحه نمایش آن هم به صورت عمودی و هم افقی قابل فشار است.

از این که فکر کنیم فناوری پشت چنین چیزی چیست می‌لرزیم، اما پتنت‌های پوشه عمودی و افقی سامسونگ در واقع به ثمر نشستند و جدیدترین تناسخ آنها در قالب Z Fold 3 و Flip 3 نیز فروش بسیار خوبی دارند.
در هر صورت، مردمی از LetsGoDigital یک پتنت سامسونگ را کشف کرده است که در 21 مه 2021 در دفتر جهانی مالکیت معنوی (WIPO) ثبت شده است و عنوان آن «دستگاه الکترونیکی شامل نمایشگر دارای حالت‌ها و روش‌های متعدد برای کنترل آن» است.

نقشه‌های ثبت اختراع دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهند که بایگانی 152 صفحه‌ای روی قلع می‌گوید، زیرا ظاهراً می‌توانید گوشی را هم به سمت بالا و هم به طرفین فشار دهید تا در صورت لزوم صفحه نمایش بیشتری در زیر آن نمایان شود. نیازی به گفتن نیست که رابط کاربری نیز باید متناسب با این واقعیت های کشویی دوگانه باشد.

حالا، اگر فقط یک طرف را بتوان در یک زمان بزرگ کرد، چه چیزی نیاز دارد، همه حدس می زنند، اما حق ثبت اختراع در واقع حالتی را می طلبد که در آن هر دو طرف عمودی و افقی صفحه نمایش با 25-30٪ افزایش می یابند و کل صفحه نمایش را افزایش می دهند. منطقه به طور قابل توجهی در این فرآیند.

باید دید آیا لغزنده دوگانه هرگز به ثمر خواهد رسید یا خیر، اما یک چیز مسلم است – سامسونگ هرگز آزمایش با فاکتور فرم را متوقف نمی کند، و این کنجکاوی به شرکت، و همچنین به عنوان مشتریان، بسیار خوب در این فرآیند خدمت کرده است. .

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *