مدرسه مجازی آی نو
رپورتاژ آگهی

معجزه یادگیری با فیلم های آموزشی رایگان در مدرسه مجازی آی نو

معجزه یادگیری با فیلم های آموزشی رایگان در مدرسه مجازی آی نو، بهترین فیلم‌ های آموزشی رایگان متوسطه اول را می‌توانید در مدرسه مجازی آی نو مشاهده کنید.

یکی از فرصت‌های طلایی یادگیری که توسط مدرسه مجازی آی نو در اختیار دانش آموزان قرار داده شده است امکان استفاده از فیلم‌ های آموزشی رایگان می‌باشد. دانش آموزان متوسطه اول و دوم با حجم زیادی از مطالب درسی روبرو هستند و باید به خوبی این مطالب را یاد بگیرند. به همین دلیل لزوم استفاده از ابزارهای کمک آموزشی بیش از پیش خودش را نشان می‌دهد. معلمان همیشه سعی می‌کنند به بهترین شکل و زبانی شیوا مطالب را به دانش آموزان تدریس کنند.  اما وقت معلم در کلاس محدود است و نمی‌تواند بیش از زمان مشخصی روی یک درس توقف کند.

در این مواقع دانش‌آموزان می‌توانند از ابزارهای کمک آموزشی مانند فیلم‌های آموزشی رایگان استفاده کنند. کیفیت این فیلم‌ها بسیار مهم است و می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی میزان یادگیری دانش آموزان و در نتیجه موفقیت آنها در امتحانات و کنکور سراسری ایفا کند.

کیفیت فیلم های آموزشی و نقش آن در یادگیری

بهترین فیلم‌ های آموزشی رایگان متوسطه اول را می‌توانید در مدرسه مجازی آی نو مشاهده کنید. در این ویدیوها برترین اساتید کشور درس‌های عمومی و تخصصی را تدریس کرده‌اند. این اساتید از بهترین و با تجربه‌ترین اساتید کشور هستند که برای داشتن کلاس خصوصی با آنها باید هزینه‌های کلانی را پرداخت کنید.

اما مدرسه مجازی آی نو با هدف ایجاد عدالت آموزشی این فرصت را برای تمام دانش آموزان در سراسر کشور فراهم کرده است که بتوانند به صورت رایگان از این ویدیوها بدون هیچ محدودیتی استفاده کنند. مدرسه مجازی آی نو تنها مدرسه‌ای در کشور است که امکان استفاده از فیلم‌های آموزشی را به صورت رایگان برای دانش آموزان فراهم کرده است.

فیلم‌ های آموزشی رایگان

شاید فکر کنید علت رایگان بودن ویدیوها می‌تواند به دلیل کیفیت پایین تدریس باشد، اما این کاملاً اشتباه است. اساتیدی که در این ویدیوها تدریس کردند از اساتید به نام کشور می‌باشند و برای داشتن یک جلسه کلاس خصوصی با این اساتید باید مدت طولانی منتظر بمانید و هزینه های بسیار بالایی نیز پرداخت کنید.

نحوه دسترسی به ویدیوهای آموزشی رایگان متوسطه اول و دوم

دانش آموزان متوسطه دوم علاوه بر یادگیری دروس و کسب نمرات عالی در امتحانات نهایی باید خودشان را برای کنکور سراسری نیز آماده بکنند و به همین دلیل باید از زمان خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. اگر می‌خواهید از ویدیوهای آموزشی رایگان متوسطه دوم استفاده کنید باید وارد سایت مدرسه مجازی آی نو شوید.

سپس با انتخاب سال تحصیلی و رشته خود وارد بخش ویدیوهای آموزشی شوید. در این قسمت می‌توانید از بین دروس مختلف هر درسی را که دوست دارید انتخاب کنید و به صورت نامحدود مشغول تماشای ویدیوها شوید. فیلم ‌های آموزشی رایگان که در این مدرسه تهیه می‌شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

هنگام ضبط این فیلم‌ها هیچ قطعی یا اختلالی در ویدیوها مشاهده نمی‌شود. استفاده از فضای زیبا و کیفیت ضبط عالی فیلم‌های آموزشی رایگان مدرسه مجازی آی نو را  به بهترین ابزار کمک آموزشی در کشور تبدیل کرده است. وقتی قصد استفاده است از فیلم های آموزشی رایگان متوسطه دوم را دارید می‌توانید به راحتی با ورود به سایت آی نو و انتخاب درس از آنها استفاده کنید.

مدرسه مجازی

یادگیری و مرور مطالب درسی به شیوه‌ای نوین

فیلم‌های آموزشی که در این مدرسه قرار دارد دارای پیوستگی مباحث درسی می‌‌‌باشد و شما می‌توانید به راحتی به بخش مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. به این شکل لازم نیست دنبال درسی بگردید و می‌توانید به راحتی هر مبحث از هر درسی را که مایل به یادگیری آن هستید، پیدا کنید و هر چند بار که مایل بودید و هر زمان که فرصت کردید فیلم‌ها را تماشا کنید.

همچنین می‌توانید برای مرور درس‌هایی که در گذشته خوانده‌اید و در آنها مشکل دارید نیز از این ویدیوها استفاده کنید و به راحتی خودتان را برای کنکور سراسری و کسب رتبه عالی در این آزمون مهم آماده کنید. این فرصتی است که به جز مدرسه مجازی آی نو در هیچ آموزشگاه و مدرسه دیگری به آن دسترسی نخواهید داشت.  بنابراین تا فرصت دارید وارد سایت مدرسه مجازی آی نو شوید و برای دیدن فیلم‌ های آموزشی رایگان متوسطه اول و دوم  اقدام کنید.

فیلم‌های آموزشی رایگان می‌تواند شما را از شرکت در کلاس‌های کنکور و تدریس معلمان خصوصی با  هزینه‌های زیاد بی نیاز کند. به این شکل در وقت و هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود و در مقابل شما می‌توانید نتیجه بسیار عالی کسب کنید. این فرصتی طلایی است که توسط کادر آموزشی این مدرسه در اختیار دانش آموزان سراسر کشور قرار گرفته است. دانش آموزان متوسطه اول هم می‌توانند با مشاهده ویدیوهای آموزشی رایگان متوسطه اول به خوبی مطالب درسی را بیاموزند و با یک پایه قوی به دوره متوسطه دوم بروند.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *