واتساپ
متفرقه

واتساپ در حال آزمایش افزایش اندازه فایل است

 

اگر تا به حال می خواستید یک فایل بزرگ از طریق واتساپ ارسال کنید و با این واقعیت مواجه شدید که برنامه چت نمی تواند آن را برای شما ارسال کند – خب، ممکن است این موضوع به زودی به پایان برسد، زیرا WhatsApp در حال آزمایش محدودیت اندازه فایل 2 گیگابایتی است. این شرکت به دنبال راه‌هایی برای بهبود تجربه واتس‌اپ برای کاربر خود بوده است و این تغییر آخرین تلاشی است که متا در سرویس چت رمزگذاری شده سرتاسر انجام می‌دهد.

از 100 مگابایت به 2 گیگابایت (جهش بزرگ در محدودیت حجم فایل در واتساپ: به زودی

WABetaInfo محدودیت جدیدی برای فایل‌هایی که می‌توانید از طریق واتس‌اپ ارسال کنید در آخرین نسخه آزمایشی واتساپ برای اندروید و iOS کشف کرد. در حال حاضر، محدودیت اندازه فایل جدید فقط برای کاربران آرژانتینی ارائه شده است، اما به احتمال زیاد به زودی در سطح جهانی نیز منتشر خواهد شد. قبل از این به روز رسانی، واتس اپ محدودیت 100 مگابایتی برای فایل هایی داشت که می خواستید در سرویس چت ارسال یا دریافت کنید. با این تغییر جدید، این محدودیت به طور قابل توجهی به 2 گیگابایت افزایش می یابد. همانطور که قبلاً در بالا ذکر کردیم، این ویژگی برای تعداد کمی از آزمایش کنندگان بتا که در حال حاضر در آرژانتین قرار دارند، منتشر شده است. ذکر این نکته ضروری است که این یک ویژگی آزمایشی است، بنابراین هنوز ممکن است واتس اپ تصمیم بگیرد که از آن عقب نشینی کند و آن را در سطح جهانی منتشر نکند، اما امیدواریم که بتواند هر گونه اشکالی را که ممکن است داشته باشد برطرف کند و آن را آزاد کند. به همه. هنوز هیچ جدول زمانی در مورد این آزمایش و انتشار رسمی احتمالی بعدی این ویژگی وجود ندارد.

واتساپ

WhatsApp برای لذت بردن بیشتر از برنامه تنظیم شده است

این تنها یکی از بسیاری از ویژگی‌هایی است که واتس‌اپ در حال حاضر روی آن کار می‌کند تا تجربه شما را در این برنامه بهتر کند. یکی از ویژگی‌های مورد انتظار واتس‌اپ که در شرف رسمی شدن است، پشتیبانی از چند دستگاه است. اخیراً گزارش داده‌ایم که پشتیبانی چند دستگاهی مورد انتظار و بسیار مفید اکنون بالاخره به اندروید و iOS می‌رسد (ابتدا تا پایان این ماه بر روی iOS منتشر می‌شود و کاربران اندرویدی باید آن را در مدتی بعد دریافت کنند. آوریل). چرا این ویژگی واتس اپ اینقدر مهم است؟ خوب، برای کسانی از شما که نمی‌دانند، در حال حاضر می‌توانید از واتس‌اپ در رایانه شخصی یا مک برای چت کردن استفاده کنید، اما باید گوشی آیفون یا اندروید شما همیشه آنلاین باشد تا چت کار کند. این به این دلیل است که WhatsApp در حال حاضر کلید هویت شما را برای رمزگذاری سرتاسر روی گوشی شما ذخیره می‌کند. با این حال، با به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ که در راه است، این در حال تغییر است. با استفاده از آن، می‌توانید اکانت واتس‌اپ خود را در حداکثر چهار دستگاه دیگر داشته باشید، که می‌توانید همیشه بدون آنلاین کردن تلفن خود از آن‌ها استفاده کنید، زیرا هر یک از آنها کلید هویت خود را دارند. یکی دیگر از قابلیت های مفیدی که واتس اپ اخیرا معرفی کرده است، امکان واکنش به پیام های ارسال شده در اپلیکیشن چت با ایموجی است. بسیاری از برنامه‌های پیام‌رسان فوری موجود این ویژگی را دارند و واتس‌اپ در واقع کمی دیر به آن دست یافته است، اما با این وجود، این ویژگی در نسخه آزمایشی اخیر برنامه مشاهده شد که به این معنی است که به زودی می‌تواند به طور رسمی نیز منتشر شود. پس از رسمی شدن، شش واکنش به پیام هایی که در واتس اپ برای شما ارسال می شود خواهید داشت: لایک، عشق، خنده، شگفت زده، غمگین و تشکر. در حال حاضر، اگر می‌خواهید از پیام‌های خود در واتساپ جستجو کنید، فرآیندی تا حدودی طولانی دارید که شامل مکان‌یابی یک چت خاص یا پنجره چت گروهی، سپس ضربه زدن بر روی منوی سه نقطه و جستجو می‌شود. به نظر می رسد که این برنامه در به روز رسانی آینده راه ساده تری برای جستجوی پیام دریافت خواهد کرد. واتس اپ بتا برای اندروید نسخه 2.22.6.3 میانبر جستجوی جدید را به ارمغان می آورد. اگرچه شبیه راه حل فعلی واتس اپ برای جستجو به نظر می رسد، اما از این جهت متفاوت است که به شما امکان می دهد مستقیماً از صفحه اطلاعات مخاطبین و گروه های شخصی جستجو کنید، بدون نیاز به رفتن به یک گروه یا چت خاص که فکر می کنید پیام در آنجا بوده است. ارسال شد.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *