چه کسی پروفایل و ویدیوهای TikTok ما را مشاهده کرده است
متفرقه

چگونه ببینیم چه کسی پروفایل و ویدیوهای TikTok ما را مشاهده کرده است

اگر کنجکاو هستید که چه کسی پروفایل و ویدیوهای TikTok شما را تماشا می کند، می توانید مستقیماً از نمایه خود بررسی کنید. این کار باعث می‌شود که ببینید چه کسی محتوای شما را از نزدیک دنبال می‌کند، اما می‌تواند برای ردیابی ترول‌های مزاحم نیز مفید باشد.

این یک ویژگی نسبتاً جدید است، بنابراین ممکن است لازم باشد قبل از استفاده از این ابزار، آن را فعال کنید. متأسفانه، شما فقط می توانید ببینید چه کسی نمایه شما را مشاهده کرده است، نه ویدیوهای شما، این ویژگی هنوز در دسترس نیست و احتمالاً نخواهد بود. تصور کنید چقدر دشوار است که بیش از ده هزار نام را در یک ویدیو مرور کنید. اگر این ویژگی را نمی‌بینید، باید نسخه جدید برنامه تیک تاک را به‌روزرسانی کنید. به روز نگه داشتن برنامه شما نه تنها تضمین می کند که به بهترین ابزار دسترسی دارید، بلکه به حفظ حریم خصوصی نیز کمک می کند. پس با نتگام همراه باشید.

نحوه مشاهده تاریخچه پروفایل TikTok

تعداد بازدیدهایی که در نمایه خود دریافت می کنید، نشانگر خوبی از نوع رسانه اجتماعی شما است. بسیاری از دیدگاه‌ها نشان می‌دهند که حساب TikTok شما در حال ایجاد علاقه یا حداقل جنجال است. تعداد کمی از بازدیدها به این معنی است که ممکن است هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید.

1- TikTok را باز کنید و روی نماد نمایه در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
2- روی نماد چشم در بالای صفحه در کنار نام خود ضربه بزنید.

روی نماد چشم ضربه بزنید

3- روی turn on ضربه بزنید.

روی turn on ضربه بزنید

هنگامی که این ویژگی را فعال کنید، می توانید ببینید چه کسی نمایه شما را در سی روز گذشته مشاهده کرده است. با این حال، هنگامی که نمایه آنها را مشاهده می کنید برای سایر افراد نیز قابل مشاهده خواهد بود. اگر شخصی این ویژگی را فعال نکرده باشد و نمایه شما را ببیند، نام کاربری او به عنوان tiktokuserX یا یک نوع دیگر ظاهر می شود.

همچنین می توانید این عملکرد را در هر زمان به صورت زیر غیرفعال کنید:

روی نماد چشم ضربه بزنید. (TikTok آن را با عکس نمایه آخرین فردی که نمایه شما را مشاهده کرده است جایگزین می کند)
روی نماد چشم ضربه بزنید

روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
برای غیرفعال کردن، روی سوئیچ در پایین صفحه نمایش سابقه مشاهده نمایه ضربه بزنید.

روی سوئیچ ضربه بزنید

زمانی که در هیستوری مشاهده نمایه خود هستید، می‌توانید ببینید کدام یک از کاربران TikTok که نمایه شما را مشاهده کرده‌اند دنبال می‌کنید، چه کسانی شما را دنبال می‌کنند و با چه کسانی دوست هستید. سپس می توانید انتخاب کنید که همه را فقط با یک ضربه دنبال کنید.

همچنین بخوانید: نحوه استفاده از اپلیکیشن هلث آیفون

درباره بازدیدهای ویدیو تیک تاک بیشتر بدانید

در حالی که نمی‌توانید ببینید چه کسی به‌طور مشخص نمایه شما را مشاهده کرده است، می‌توانید بینش‌های زیادی درباره معیارهای دیگر کسب کنید: چند بار ویدیو به طور کامل مشاهده شده است، به چه مخاطبانی رسیده است، و حتی مکان نمایش ویدیو در فید یک نفر.

یکی از ویدیوهای TikTok را که می‌خواهید درباره آن بیشتر بدانید انتخاب کنید.
در گوشه سمت راست پایین گزینه ای برای داده های بیشتر خواهید دید. برای مشاهده معیارهای بیشتر روی More data ضربه بزنید.
روی More data ضربه بزنید

برای درک این اطلاعات، ابتدا باید معنی داده ها را درک کنید. ابزارهای سازنده TikTok ویژگی های قدرتمندی را برای بهبود قابلیت کشف شما ارائه می دهند. اگر می خواهید دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید، باید از این ویژگی ها استفاده کنید.

  • total playing time، زمان تجمعی که ویدیو توسط همه بینندگان تماشا شده و همه بازپخش‌ها را فهرست می‌کند.
  • Average watch time مدت زمان تماشای ویدیو است. شما باید بازدیدهای کامل ویدیو را در مقابل بازدیدهای جزئی هدف قرار دهید زیرا این امر جایگاه شما را در الگوریتم TikTok افزایش می دهد.
  • Viewed full video این درصد بینندگانی است که ویدیوی شما را به طور کامل تماشا کرده اند.
  • audience reachedمخاطبان به تعداد کل افرادی است که ویدیوی شما را دیده اند. این با تعداد بازدیدها متفاوت است، زیرا یک شخص می تواند ویدیو را بیش از یک بار تماشا کند.

 

در زیر این تنظیمات دو بخش دیگر را مشاهده خواهید کرد.

Video views by section بازدیدهای ویدیو بر اساس بخش به شما نشان می دهد که چگونه ویدیوی شما از طریق بخش For You، نمایه شخصی، فالوورها یا از طریق صدا، جستجو یا هشتگ به مخاطبان رسیده است. هرچه بازدیدهای بیشتری از بخش برای شما داشته باشید، بهتر است. به این معنی است که به مخاطبان هدف خود می رسید.

Video views by region بازدیدهای ویدیو بر اساس منطقه به شما نشان می دهد که مردم از کدام بخش از جهان TikTok شما را مشاهده می کنند. در بیشتر موارد، TikTok ویدیوی شما را در هر مکان دیگری به افراد کشور خودتان نشان می‌دهد.

در حالی که می‌توانید ویدیوهای جداگانه را مرور کنید، TikTok ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل کل حسابتان در اختیار شما قرار می‌دهد.

سه نوار را در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایه خود انتخاب کنید و بعد Creator Tool > analytics

در این صفحه می توانید عملکرد و رشد حساب را برای 7، 28 یا 60 روز گذشته مشاهده کرده و یک محدوده سفارشی تنظیم کنید. این نشان می‌دهد که ویدیوهای شما در مجموع چقدر تعامل دریافت کرده‌اند، افزایش فالوور خالص شما و موارد دیگر.

چندین تب در بالای صفحه وجود دارد: Content، Followers و LIVE.

contents تعداد ویدیوهایی را که در هفت روز گذشته تولید کرده‌اید و ویدیوهای پرطرفدار شما را نشان می‌دهد. ویدیوهایی که بیشترین رشد را در هفته گذشته داشته‌اند.

follower رشد تعداد فالوورهای شما را در هفته گذشته نشان می‌دهد و نرخ رشد و نسبت جنسیتی بین بینندگان مرد و زن را برای فالوورهای شما در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می توانید ببینید که بینندگان شما دقیقا از کجا آمده اند.

تجزیه و تحلیل LIVE جزئیات محتوای زنده را به شما نشان می دهد. اگر محتوای زنده ایجاد نمی کنید، این تب کمتر مفید است.

نحوه مسدود کردن در تیک تاک

اگر شخصی بیشتر از هر کس دیگری نمایه شما را مشاهده کند (و در این فرآیند نظرات مخربی از خود به جای بگذارد)، ممکن است یک تعقیب کننده اینترنتی باشد. به طور غیرقابل توضیحی، پلتفرم های رسانه های اجتماعی توسط کاربران خاصی که دوست دارند دیگران را آزار دهند، گرفتار شده اند. در حالی که ممکن است درک انگیزه آنها دشوار باشد، می توانید آنها را مسدود کنید.

مشخصات کاربر مورد نظر را انتخاب کنید و روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید

بلاک را انتخاب کنید.

وقتی صفحه تأیید ظاهر شد، یک بار دیگر بلاک را انتخاب کنید.

بلاک را انتخاب کنید

وقتی کاربری را مسدود می‌کنید، دیگر نمی‌تواند محتوای شما را ببیند یا روی هیچ یک از ویدیوهای شما نظر بگذارد.

منبع: سایت نتگام

5/5 - (1 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *