پودر پروتئین
سلامت

یافتن بهترین پودر پروتئین

خرید پودر پروتئین می تواند استرس زا باشد. به هر فروشگاه مواد غذایی بهداشتی بروید و با قفسه های کف تا سقف پر از کوزه های پودر پروتئین با طعم های فراوان روبرو خواهید شد و با عباراتی توصیف می شود که احتمالاً نمی دانید. با این حال، هنگامی که اصول اولیه پروتئین را بدانید، انتخاب آن واقعاً بسیار ساده است.وبسایت نتگام نکاتی را در مورد چگونگی یافتن بهترین پودر پروتئین برای شما به اشتراک می گذارد.

اهداف خود را مشخص کنید

مهم است که بدانیم همه پروتئین ها یکسان ایجاد نمی شوند. از نظر فنی می توانید هر یک از آنها را امتحان کنید، اما همه آنها کارهای متفاوتی انجام می دهند. با مشخص کردن اینکه چرا می خواهید پودر پروتئین را در وهله اول به رژیم غذایی خود اضافه کنید، انتخاب خود را محدود کنید. آیا سعی می کنید وزن کم کنید، عضله بسازید یا فقط مواد مغذی اضافی دریافت کنید؟

اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید…

شما ممکن است استفاده از شیک پروتئینی را به عنوان جایگزین وعده غذایی یا میان وعده سالم در نظر بگیرید. در این صورت، به دنبال یکی با برچسب “کنسانتره” باشید. او می‌گوید: «این‌ها کندتر هضم می‌شوند، بنابراین شما سیری یک وعده غذایی را با مزایای افزایش پروتئین دریافت می‌کنید. پودرهای کنسانتره حاوی درصد بالایی از پروتئین اما با کربوهیدرات ها، مواد معدنی، آب و چربی های اضافه شده هستند. اگر هدف شما کاهش وزن است، از مخلوط کردن با هر چیزی به جز آب خودداری کنید. ساگز می گوید: افزودن شیر یا ماست فقط کالری و زمان هضم را افزایش می دهد. با استفاده از لیوان شیکر با کمی یخ و آب، طعم آن را بهینه کنید. این به خوبی به شکستن توده ها کمک می کند.”

سوخت تمرین خود را با ایزوله تامین کنید

پودر پروتئین

بهترین پودر پروتئین

پودر پروتئین ایزوله قبل و بعد از تمرین خوب است زیرا بدن شما آن را سریعتر هضم می کند. او می‌گوید که تغذیه مناسبی را برای تمرین شما فراهم می‌کند و به شما کمک می‌کند بعد از آن ریکاوری کنید. وقتی ورزش می‌کنید، بافت ماهیچه‌ای را تجزیه می‌کنید، که با پودر پروتئینی که قبلاً داشتید سوخت می‌شود.» به همین دلیل است که ایزوله ها به ویژه برای تقویت و ساخت عضلات مفید هستند، زیرا پروتئین نسبتاً سریع جذب و قابل استفاده توسط بدن می شود. Designer Protein 25 سال است که در بازی پودر پروتئین حضور داشته است و اخیراً یک پودر طبیعی ایزوله آب پنیر را معرفی کرده است که دارای 32 گرم پروتئین در هر پیمانه و همچنین اسیدهای آمینه است تا واقعاً آن عضلات را فعال کند.

رژیم غذایی خود را با کازئین تقویت کنید

کازئین یک پروتئین دیر هضم است (هضم کامل آن بین شش تا هشت ساعت طول می کشد!)، بنابراین این پودر اغلب درست قبل از خواب مصرف می شود. ساگز می‌گوید: «شما می‌توانید آن را شب هنگام خواب مصرف کنید و آن احساس پری شدید در معده خود نخواهید داشت. این نیز یکی از گزینه‌های این است که شما واقعاً سعی می‌کنید توده عضلانی خود را حجیم کنید از آنجایی که بدن شما پروتئین را در حین خواب جذب می‌کند، صبح روز بعد به محض اینکه از خواب بیدار می‌شوید، شروعی جهشی در دریافت پروتئین روزانه خود خواهید داشت.

نوع پروتئین مورد علاقه خود را پیدا کنید

درست مانند انواع مختلفی از پودرهای پروتئینی، انواع مختلفی از پروتئین نیز وجود دارد که آنها را تشکیل می دهند. آب پنیر پروتئین شیر و یکی از رایج ترین آن ها است. طبق گفته کلینیک کلیولند، این حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری است که انرژی را افزایش می دهد و حتی می تواند استرس را کاهش دهد. شما همچنین می توانید پروتئین سویا را انتخاب کنید، یک گزینه بدون لبنیات که مزایایی فراتر از باشگاه دارد (به کاهش کلسترول بالا کمک می کند، از توده استخوانی حمایت می کند و حتی می تواند علائم یائسگی را در زنان کاهش دهد). سایر پروتئین های گیاهی نخود و شاهدانه هستند. Vegan Smart خطی از پروتئین و سایر شیک های تغذیه ای تولید می کند که کاملاً گیاهی هستند. Burt’s Bees دارای یک خط پودر پروتئین جدید است که به شما سرشار از پروتئین و مواد مغذی اضافه شده (مانند وعده های کامل میوه و سبزیجات یا حمایت از سلامت روده) را می دهد. در اینجا نحوه مصرف پروتئین بیشتر بدون حتی تلاش وجود دارد.

کل برچسب تغذیه را بخوانید

هنگامی که نوع پودر و پروتئین مورد علاقه خود را شناسایی کردید، فراموش نکنید که تمام برچسب تغذیه را بخوانید. به محتوای چربی و قند توجه کنید. ساگز می‌گوید: بسیاری از پودرها از شیرین‌کننده‌های مصنوعی نیز استفاده می‌کنند که در لیست مواد تشکیل دهنده آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. ایده خوبی برای همه است که پودری را انتخاب کنند که چربی و قند کمی داشته باشد، اما دیابتی ها باید به ویژه مراقب محتوای قند و هر ماده دیگری که ممکن است بر سطح گلوکز خون تأثیر بگذارد، باشند. افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر باید پودری بدون شیرین کننده های مصنوعی یا قند لاکتوز انتخاب کنند.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *