پیکسل 6
متفرقه

گوگل کوپن‌های ۱۰ دلاری را برای خریداران پیکسل 6 ایمیل می‌کند

گوگل در تلاش است تا با ارائه کوپن هایی با تخفیف 10 دلاری برای هر محصولی در فروشگاه گوگل، برخی از دارندگان پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را متقاعد کند تا برخی از لوازم جانبی گوشی خود را خریداری کنند. کوپن‌ها برای درج نام مدل Pixel 6 که گیرنده کوپن دارد، شخصی‌سازی شده‌اند. برای مثال، کوپن موجود در ایمیل این نویسنده می‌گوید: از کد زیر برای صرفه‌جویی در خرید بعدی خود استفاده کنید. از دستگاه‌ها و لوازم جانبی الهام بگیرید که با Pixel 6 Pro شما همخوانی زیادی دارند.

از جمله لوازم جانبی که Google به دنبال آن است این است. یک قاب برای Pixel 6 Pro با قیمت 29 دلار (که در صورت اعمال کوپن، 19 دلار خواهد بود). گوگل می گوید که “قاب ضربه گیر دولایه با لبه های برجسته به محافظت از پیکسل شما در برابر خط و خش کمک می کند. این کیس با بیش از 30٪ مواد بازیافتی پس از مصرف ساخته شده است. برای خرید هر محصولی در فروشگاه گوگل، چشمان خود را با کوپن 10 دلاری از طرف Google حفظ کنید.

یکی دیگر از لوازم جانبی که گوگل در این ایمیل به آن اشاره می کند، سری Pixel Buds A است. به طور معمول 99 دلار، کوپن 10 دلاری کمی بیش از 10 درصد از قیمت خرید این هدفون های TWS کاهش می یابد و آن را به 89 دلار کاهش می دهد. با صدای تطبیقی، Pixel Buds بسته به میزان نویز محیط اطراف، میزان صدای خود را به طور خودکار از زیاد به پایین تنظیم می‌کند. به لطف میکروفون‌های شکل‌دهنده پرتو که بر روی صدای شما تمرکز می‌کنند، افراد در آن سوی تماس‌های تلفنی صدای شما را با صدای بلند و واضح می‌شنوند.

زمان آن است که پیکسل 6 یا Pixel 6 Pro را خریداری کنید

در نهایت، این ایمیل پیشنهاد می‌کند از کوپن برای خرید نسل دوم Pixel Stand استفاده کنید. شارژر روی Pixel Stand تلفن‌های Pixel سازگار (تا 23 وات)، Pixel Buds و بسیاری دیگر از دستگاه‌های دارای گواهی Qi را شارژ می‌کند. و وقتی Pixel 6 یا Pixel 6 Pro در پایه نصب می‌شود، یک رابط کاربری جدید ظاهر می‌شود که به شما کمک می‌کند دستگاه‌های خانه هوشمند خود را به عهده بگیرید. اگر مدل سری Pixel 6 را خریداری کرده‌اید، چشمان خود را برای دریافت کوپن 10 دلاری نگه دارید. ما مطمئن نیستیم که گوگل چگونه تعیین می کند که چه کسی یکی را دریافت می کند، اما مطمئنا منطقی است که این شرکت آن را برای خریداران پیکسل 6 و پیکسل 6 ارسال کند. اگر آن را دریافت کنید، آن را برای چه لوازم جانبی فروشگاه گوگل خرج می کنید؟

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *