youtube picture
رپورتاژ آگهی

یوتیوب پرمیوم چیست ؟

یوتیوب پرمیوم چیست ؟ یوتیوب پریمیوم نسخه ای از یوتیوب است که با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه می توانید از ویژگی های بیشتری در این سرویس بهره مند شوید. با این پلتفرم کاربران یوتیوب به صورت پرداخت ماهانه می توانند حق اشتراک داشته باشند و با عضویت ماهیانه از امکانات برتر یوتیوب استفاده کنند.

یوتیوب پریمیوم نسخه ای از یوتیوب است که با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه می توانید از ویژگی های بیشتری در این سرویس بهره مند شوید. با این پلتفرم کاربران یوتیوب به صورت پرداخت ماهانه می توانند حق اشتراک داشته باشند و با عضویت ماهیانه از امکانات برتر یوتیوب استفاده کنند. از طرفی یوتیوب ادعا کرده که با پرداخت هزینه و استفاده از youtube premium تحربه متفاوتی در استفاده از این سرویس ویدیویی را خواهید داشت. چرا که امکانات و قابلیت های بیشتری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در این مقاله تصمیم داریم در رابطه با اینکه یوتیوب پریمیوم چیست؟ و قابلیت ها و محیط کاربری آن صحبت کنیم

هزینه سرویس پریمیوم یوتیوب چقدر است؟

شما با پرداخت ماهیانه 11.99 دلار می توانید عضو سرویس پریمیوم یوتیوب شوید که البته زمانی که عضو این سرویس هستید می توانید از سرویس یوتیوب موزیک پرمیوم نیز استفاده کنید.

قابلیت های یوتیوب پریموم چیست؟

همه ما می دانیم که یوتیبوب یک سرویس رایگان است که می توانیم از قابلیت های بسیاری استفاده کنیم، برای مثلا درآمدزایی داشته باشیم، فیلم هایی را با دوستانمان به اشتراک بگذاریم و یا از آموزش های متنوع در زمینه های مختلف لذت ببریم یا فیلم ها و موزیک ویدئوهایی که در این سرویس ارائه شده است را مشاهده کنیم اما با این همه امکانات رایگان چه نیازی به خرید اشتراک youtube داریم؟ اصلا چه نیازی است که از یوتیوب پولی یا همان نسخه پریمیوم استفاده کنیم؟

خب بیایید یک نگاهی به مزایای یوتیوب پرمیوم بیندازیم

✔ بدون تبلیغات محتوای یوتیوب را تماشا کنید:

یکی از مهمترین مزیت هایی که خرید اشتراک ماهیانه برای ما دارد این است که دیگر نیازی به معطل شدن برای دیدن پخش تبلیغات ابتدای فیلم و یا بین فیلم های بارگذاری شده در یوتیوب نداریم! اگر کاربر یوتیوب پریموم هستید به راحتی میتوانید از اکانت یوتیوب بدون تبلیغات لذت ببرید، فرقی ندارد از چه سیستمی به اکانت خود متصل شده اید ممکن است از روی وب اکانت خود را باز کنید و یا از یوتیوب گوشی استفاده کنید در هر حال تمامی محتوای بارگذاری شده بدون تبلیغات برای شما به نمایش در خواهد آمد.

 دسترسی رایگان به یوتیوب موزیک : 

همانطور که بالاتر اشاره کردیم با خرید اشتراک ماهیانه یوتیوب پریمیوم شما به صورت رایگان به یوتیوب موزیک نیز دسترسی خواهید داشت و میتوانید از تمامی قابلیت های این سرویس به صورت کاملا رایگان استفاده کنید. این سرویس یوتیوب به صورت مجزا تمامی موزیک ویدیو های خوانندگان مطرح دنیا را گرد آوری کرده و شما می توانید با فعال سازی حساب پرمیوم یوتیوب از این سرویس نیز بهره مند شوید.

  دانلود ویدئو از یوتیوب :

اگر از اکانت اشتراکی استفاده نمیکنید میتوانید از مطلب لینک شده برای دانلود فیلم هایی که در این شبکه اجتماعی مشاهده میکنید استفاده کنید اما اگر اکانت پریمیوم یوتیوب را خریداری کنید به راحتی می توانید فهرست فیلم های پخش شده را دانلود و به صورت آفلاین تماشا کنید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که محتوای دانلود شده از یوتیوب تنها از داخل همین برنامه قابل پخش می باشد و امکان دریافت فایل ویدیوی و ارسال آن برای دیگران را نخواهید داشت.

 دسترسی به محتوای حرفه ای در یوتیبوب :

همه ما میدانیم که محتواهای بسیار ارزشمندی در youtube قرار دارد که معمولا با یک سرچ ساده به پاسخ بسیاری از سوالات خود میرسیم. بخش بسیاری حرفه ای یوتیوب بخش محتوای اختصاصی است و کاربرانی که اشتراک ماهیانه را خریداری کرده باشند به این محتوای اختصاصی یوتیوب دسترسی خواهند داشت که توسط تولید کننده های بسیار حرفه ای ایجاد میشود. این محتوا ها شامل ویدیو های آموزشی چند قسمته و یا فیلم هایی روز دنیا می شود که از طریق سرویس اشتراکی یوتیوب منتشر شده اند.

امکان پخش در پس زمینه :

 حتما از نرم افزار یوتیوب بر روی گوشی یا کامپیوتر خود نیز استفاده کرده اید، می دانید که اگر صفحه نرم افزار را ترک کنیم ویدئو قطع میشد و امکان پخش در پس زمینه وجود ندارد، یعنی شما نمیتوانید در نرم افزار دیگری کار کنید و به ویدئو در حال پخش در یوتیوب گوش دهید، اما اگر اکانت پریمیوم یوتیوب را خریداری کنید به راحتی میتوانید صفحه نرم افزار را تغییر دهید به کارهای دیگر خود ادامه دهید و در عین حال در حال گوش کردن به ویدئو در حال پخش در یوتیوب باشید.

آیا خرید اشتراک یوتیوب پرمیوم ارزش دارد ؟

بدون شک بله، چرا که به شما امکانات بالا به اضافه ی یوتیوب موزیک میدهد که ما پیشنهاد میکنیم که اون رو خریداری کنید

حالا این اشتراک رو از کجا باید بگیرم ؟

شما میتونید این اشتراک رو از فروشگاه التون خریداری کنید.

چرا حالا از التون شاپ ؟

التون شاپ علاوه بر داشتن نماد اعتماد از سایت اینماد دارای قیمتی بسیار ارزان و پشتیبانی سریع برای کمک به شما د هر زمانی میباشد.

برای خرید این محصول فوق العاده میتونید از طریق این لینک کلیک کنید اقدام کنید

EltonShop.net banner

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *