راه تبلیغاتی برای جذب مشتری
رپورتاژ آگهی

کم هزینه ترین راه تبلیغاتی برای جذب مشتری در ماه رمضان

کم هزینه ترین راه تبلیغاتی برای جذب مشتری در ماه رمضان، حرفه ای ترین شیوه های تبلیغاتی همیشه پرخرج هستند اما ما در این مقاله قصد داریم تا کم هزینه ترین راهی که جزو حرفه ای ترین شیوه های موجود تبلیغاتی هست را بیان کنیم.

خیلی از کسب و کارها در ماه مبارک رمضان با افت فروش مواجه می شوند, اما بعضی دیگر نه تنها در فروش محصولات و ارائه خدمات خود افتی احساس نمیکنند بلکه سعی میکنند تا از این ماه استفاده کرده و کمپین های تبلیغاتی خود را برای فروش بیشتر راه اندازی کنند.

حرفه ای ترین شیوه های تبلیغاتی همیشه پرخرج هستند اما ما در این مقاله قصد داریم تا کم هزینه ترین راهی که جزو حرفه ای ترین شیوه های موجود تبلیغاتی هست را بیان کنیم. شاید فکر کنید داشتن یک کمپین تیزری تبلیغاتی بسیار پرهزینه باشد اما راهی که در حال حاضر معرفی میکنیم نظر شما را تغییر خواهد داد. همچنین این روش نیاز به هیچ دانش فنی و حرفه ای خاصی ندارد و شما هم میتوانید حتی در منزل خود از آن استفاده کنید.

راه تبلیغاتی برای جذب مشتری

پروژه آماده افترافکت یا کلیپ آماده حرفه ای چیست

افترافکت یک نرم افزار ویرایش فیلم بسیار حرفه ای بوده که در تمامی سایت های نرم افزاری به رایگان موجود هست و می توان آن را به رایگان دانلود و بر روی سیستم خود نصب کرد. حال زمان استفاده از پروژه های آماده این نرم افزار برای تولید تیزر دلخواه فرارسیده است.

پروژهآماده افترافکت نقش بسیار مهمی در ساخت و تولید ویدئوها و تیزرهای تبلیغاتیِ حرفه‌ای دارند. دلایل محبوبیت آنها که بیشتر کسب و کارها را ترغیب به استفاده از این پروژه ها میکند؛ رایگان بودن آن, هزینه بسیار بسیار کمترِ نسبت به سفارش تیزر در استودیو, برخورداری از حرفه ای ترین تیزر های ترندِ روز و سریع ترین راه تولید یک تیزر تبلیغاتی, مزایای اصلی این پروژه های آماده هستند.

تیزر تبلیغاتی آماده چیست و چه کمکی به افزایش فروش خواهد کرد.

در دنیای تبلیغات تدوینگران حرفه ای و کار بلدی هستند که تیزر هایی تولید میکنند و آن را برای فروش بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار می دهند و به دلیل حذف واسطه ها, هزینه ی بسیار کمتری را نسبت به استودیو فیلم سازی و یا آتلیه ها از مشتریان خود دریافت میکنند. به این تیزرهای تبلیغاتی اصطلاحا کلیپ آماده و یا تیزر آماده گفته می شود و قطعا سازندگان این نوع کلیپ ها جزو حرفه ای ترین تدوینگران حال حاضر می باشند. در ادامه نحوه استفاده از این تیزر های آماده را بیان خواهیم کرد.

 

برگزاری کمپین تیزری برای فروش حداکثری در ماه رمضان

با بیشتر شدن نیازها و تقاضاهای مرتبط با برگزاری کمپین های تبلیغاتی ماه رمضانی، پروژه‌های آماده افترافکت مربوط به ماه رمضان نیز جایگاه خاصی را ایفا می‌کنند. در ادامه به بررسی پروژهآماده افترافکت ماه رمضان و امکانات و ویژگی‌های آن‌ها پرداخته خواهد شد.

پروژه آماده افترافکت ماه رمضان یک قالب آماده برای ساخت ویدئوهای مذهبی و فرهنگی متناسب با ماه رمضان است که شامل عناصر مختلفی مانند لوگو، استوری موشن، وله، دعا، نماهنگ و غیره می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از این قالب، ویدئوهای جذاب و حرفه‌ای برای تلویزیون، شبکه‌های اجتماعی، وبسایت و یا تبلیغ کسب و کار خود تولید کنید.

همه چیز در آنها توسط حرفه ای ترین تدوینگران آماده و تنظیم شده است و فقط کافیست تا متن دلخواه خود را در مکان تنظیم شده تایپ کنید, عکس و لوگو دلخواه خود را در همان قسمت گفته شده وارد کنید, خروجی بگیرید و تمام.

حالا شما دارای حرفه ای ترین تیزری هستید که کمترین هزینه را بابتش پرداختید و با تکمیل خروجی در مدت زمانی بین 30 دقیقه تا 1 ساعت به تیزر خود دست یافتید. البته ویرایش متن و اضافه کردن لوگو هم در حد 30 ثانیه بیشتر وقت شما را نخواهد گرفت.

پروژه آماده افترفکت

دانلود پروژه آماده افترفکت رایگان و یا ارزان

سایت های زیادی در سراسر وب وجود دارند که این پروژه های آماده را تهیه میکنند و در وب سایت خود انتشار می دهند تا کاربران از آنها استفاده کنند و هرکدام مزایا و معایب مختص به خود را دارند. سایتی که بتواند مزایای بیشتری نسبت به معایبش داشته باشد اصولا سایت خوب و معتبری خواهد بود که کم هم نیستند, اما با توجه به مقاله ی ما که مرتبط با پروژه های ماه رمضانی هست, بعد از ساعت ها گشت و گذار تنها به یک سایت برخوردیم که بتوانیم آن را معرفی کنیم.

سایت ایکس ویزور مرجع ابزار تولید محتوای حرفه ای منبعی بسیار خوب برای تهیه پروژه آماده افترافکت مذهبی و متناسب با ماه رمضان هست. تعداد زیادی پروژه آماده افترافکت ماه رمضانی در این سایت وجود دارد و تنوع بالای پروژه های مذهبی مشاهده شده در این سایت حقیقتا یکی از مزایای آن برای کاربران ایرانی می باشد. همچنین از آرشیو پروژه آماده افترافکت مذهبی و هیئتی آن می توان تیزری مذهبی ساخت برای تبلیغات و یا تسلیت های مذهبی.

آرشیو بالای دسته بندی های موضوعی شامل, پروژه آماده افترافکت استوری موشن تبلیغاتی, پروژه آماده افترافکت عروسی, پروژه آماده افترافکت تبلیغاتی و تیزریِ به روز و ترندهای جدید و بسیاری از پروژه های آماده در دسته بندی های متنوع و … جزو مزیت های دیگر این مجموعه می باشد.

ایکس ویزور

تولید آموزش ویدئویی اختصاصی مرتبط با هر پروژه افترافکت ماه رمضانی, مزیت دیگری است که به کاربران کمک میکند حتی اگر تا این لحظه از نرم افزار افترافکت استفاده نکرده اند, با دیدن آموزش مخصوص همان پروژه بدون هیچگونه دانش فنی در این خصوص و بدون نگرانی از این پروژه ها استفاده کنند.

در صورت نیاز به پشتیبانی و ارائه راهنمایی در مورد پروژه ها, راه های پاسخگویی متنوعی برای ارتباط با پشتیبانی وجود دارد. پاسخگویی از طرق 4 راه ارتباطی تیکت, تماس, ارتباط از طریق تلگرام و همچنین پیامک انجام خواهد شد.

و از همه مهمتر اگر باز هم لقمه ی آماده تری می خواهید با استفاده از خدمات “سفارشی سازی پروژه” می توانید تیزر ماه رمضانی دلخواه را انتخاب کنید و متن, لوگو یا عکس های خود را ارسال کنید تا تدوینگران مجموعه تیزر شما را شخصی سازی و تولید کنند و به صورت استوری موشن یا تیزر نهایی در اختیار شما قرار دهند.

تاثیر استوری موشن های تبلیغاتی در افزایش فروش

استفاده از قدرت شبکه های اجتماعی برای فروش بیشتر یکی از دلایلی هست که کسب و کارها به این شبکه ها سرازیر شده و هر مدیر یک صفحه اجتماعی مخصوص کسب و کار خود را راه اندازی میکنند و در آن به معرفی خدمات و یا معرفی محصولات خود می پردازد.

از ماه رمضان و استراتژی تیزری کمپین های رمضانی که بگذریم می رسیم به استراتژی تولید محتوای حرفه ای برای این شبکه های اجتماعی, قطعا برای رسیدن به هدف و درآمد بیشتر باید از یک استراتژی خاص تبلیغاتی پیروی کرد و مطابق با نیاز مشتریان خود محصولات را برای آنها به نمایش گذاشت. اینکه شما یک عکس معمولی از محصول خود را داخل پیج کاریتان قرار دهید با اینکه همان عکس را با تم و قالبی زیبا و به همراه یک موسیقی جدید و حیرت انگیز به نمایش بگذارید, در فروش شما تاثیر بسزایی دارد.

در حالت اول همه یک محصول را مشاهده میکنند و از آن رد خواهند شد, اما در حالت دوم مشتریانتان کمی مکث میکنند, کار را می بینند, مشخصاتی که به صورت متن با افکت های زیبا رد می شوند را میخوانند و موسیقی را گوش میکنند و در کل تعامل بیشتری با شما و محصولتان برقرار می کنند, در نتیجه این امر به افزایش فروش شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

موشن های تبلیغاتی

حال اگر برای هر محصول بخواهیم یک استوری تبلیغاتی سفارش دهیم با قیمت های نجومی که برخی استودیو ها دریافت میکنند, قطعا این کار صرفه اقتصادی نخواهد داشت. اینجاست که دوباره این پروژه های آماده زیبا به کمک شما خواهند آمد و با یک پروژه آماده افترافکت استوری موشن تبلیغاتی این امکان را خواهید داشت تا به صورت روزانه و با حرفه ای ترین حالت ممکن و البته کم هزینه ترین راه موجود, محصولات خود را به صورت روزانه تبلیغ و معرفی کنید.

سایتی که در بالا معرفی شد اکثر پروژه های موشن استوری خود را به همراه آموزش استفاده از همان پروژه, به کاربران خود ارائه میدهد. اگر پروژه ای دارای آموزش بود, در مشخصات پروژه ذکر می شود  و اگر این موضوع ذکر نشده بود یعنی پروژه فاقد آموزش هست, در این صورت اگر مهارت استفاده از افترافکت را ندارید پیشنهاد میکنیم از پروژه هایی استفاده کنید که دارای آموزش ویدئویی هستند.

استفاده از پک های موشن استوری نیز به شما کمک میکند تا بتوانید به صورت روزانه به معرفی محصولات خود بپردازید و ویژگی های آن را نمایش دهید. بیننده نیز با مشاهده محصول شما که در قالبی حرفه ای معرفی شده است قطعا به مشتری تبدیل خواهد شد و در نتیجه درآمد شما روز به روز افزایش بیشتری خواهد داشت.

نتیجه گیری

و در انتها باید بگوییم ما راهکاری را برای افزایش فروش های ماه رمضانی و یا ماه محرمی به شما ارائه دادیم که کمترین هزینه و حرفه ای ترین شکل ممکن را دارا می باشد اما در نهایت این شما هستید که تصمیم بگیرید می میخواهید مانند اکثر کسب و کارهای موفق با استفاده از این راه درآمد خود را افزایش داده و یا دست روی دست بگذارید و منتظر معجزه ای بمانید که هرگز بدون پشتکار به آن نخواهید رسید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *