کرم آبرسان
متفرقه

چه موقع باید از کرم آبرسان استفاده کنیم؟

زمان درست استفاده از کرم آبرسان

روتین‌های پوستی مختلفی وجود دارد که برای سالم و شاداب نگه داشتن پوست از آنها استفاده می‌شود که در بیشتر آنها استفاده از کرم آبرسان یک اصل به شمار می‌آید. داشتن پوست سالم و زیبا هدف نهایی همه است، و به همین بیشتر افرادی که روتین پوستی دارند ابتدا به دنبال محصول مناسب می‌گردند و بعد به دنبال استفاده درست از این محصولات هستند. دانستن اینکه چگونه و چه زمانی باید پوست صورت خود را آبرسانی کنید تا بتوانید اثرگذاری آن را به حداکثر برسانید، به اندازه محصولاتی که استفاده می‌کنید اهمیت دارد. کاری که زمانی بسیار ساده بود، در حال حاضر برای بسیاری گیج کننده شده است. به عنوان مثال میزان و زمان استفاده از کرم آبرسان با توجه به تغییر فصل فرق می‌کند. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا با شما درباره زمان درست استفاده از کرم آبرسان بگوییم و آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

کرم آبرسان

۱. بلافاصله بعد از شستن صورت از کرم آبرسان استفاده کنید

در این لیست این زمان همان موقعی است که همه آن را می‌دانند و بیشتر مواقع کرم‌های آبرسان خود را در این زمان می‌زنند. بنابراین، به خاطر داشته باشید که بلافاصله پس از شستن صورت خود باید روی پوست مرطوب خود کرم آبرسان بزنید. بهترین زمان برای استفاده از کرم آبرسان زمانی است که پوست شما مرطوب است، زیرا این امر می‌تواند باعث شود که رطوبت در پوست شما باقی بماند و از دست نرود و به اصطلاح در پوست قفل شود. قبل از خشک شدن پوست پس از تمیز کردن، از کرم آبرسان خود استفاده کنید. همان‌طور که گفتیم توصیه ما به شما بمب‌های آبرسان از محصولات کامان است. این محصول دارای ویتامین ب کمپلکس است و به صورت عمیق پوست را رطوبت رسانی می‌کند.

۲. قبل از خواب آبرسان بزنید

با استفاده از یک آبرسان فوق العاده قوی قبل از خواب، پوست را برای خواب خود آماده کنید و آن را در طول شب هیدراته می‌کنید. پوست شما در حالت خواب به حالت ترمیمی می‌رود، بنابراین اگر از محصولات حاوی مواد مفید برای خود استفاده کنید، می‌توانید مزایای بسیاری برای آن به ارمغان آورید. اینجاست که آبرسان‌های کامان خود را بیشتر نشان می‌دهند. این محصول دارای هیالورونیک اسید ماده اصلی آبرسان پوست است و همچنین کلاژن ساز نیز است که در طول شب می‌تواند پوست را کلاژن سازی کند. این آبرسان، همچنین باف سبکی دارد و خیلی زود جذب پوست می‌شود و به همین خاطر شما احساس چربی و سنگینی روی پوست خود نمی‌کنید.

۳. صبح‌ها از آبرسان استفاده کنید

ممکن است با خود بگویید که شب را با آبرسان خوابیدم و پوست هنوز آبرسان را دارد و بعد از شستشوی صورت در صبح (که باید این کار را انجام دهید)، تنها سراغ استفاده از مرطوب کننده بروید. توجه داشته باشید که مرطوب کننده با آبرسان تفاوت دارد. تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده در این است که مرطوب کننده بعد از آبرسان استفاده می‌شود تا به نوعی جلوی از بین رفتن رطوبت پوست را بگیرد. مرطوب کننده باید آخرین مرحله در روتین مراقبت از پوست شما قبل از استفاده از پرایمر یا کرم‌های پایه باشد. حتی در یک روتین آرایش نیز این ترتیب وجود دارد.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *