آلفارومئو توناله 2022: اولین هیبریدی شرکت با قیمت 38595 پوند

آلفارومئو اطلاعات قیمت و مشخصات آلفا رومئو توناله 2022 جدید را فاش کرده است، قیمتی که در بریتانیا از 40000 پوند شروع خواهد شد.

شاسی بلند کامپکت جدید که به خط تولید این شرکت ایتالیایی در زیر آلفارومئو استلویو می پیوندد، در سه مشخصات ویژه، Ti و Veloce در دسترس خواهد بود.

آلفارومئو به Autocar گفته است که انتظار دارد Tonale به نوعی به بزرگترین فروشنده این شرکت تبدیل شود و Veloce پیش‌بینی می‌شود محبوب‌ترین سطح مشخصات این مدل باشد.

 

Speciale تنها در زمان عرضه در دسترس خواهد بود و از 38595 پوند شروع می شود. تجهیزات استاندارد شامل یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی با ناوبری ماهواره ای، Apple CarPlay و Android Auto و شارژ بی سیم تلفن هوشمند است.

 

سایر کیت های استاندارد شامل چراغ های جلو اتوماتیک، تهویه مطبوع دو منطقه ای، برف پاک کن های اتوماتیک و آینه های برقی است.

همه خودروها از ورود بدون کلید، درب عقب برقی، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین معکوس و کیت ایمنی مانند کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو و تشخیص علائم راهنمایی بهره می برند.

Ti از 39995 پوند قیمت دارد و طراحی بیرونی سفارشی با چرخ‌های 18 اینچی، قاب جلوپنجره‌ای کرومی و درج‌های مشکی براق، درپوش آینه‌ها و کلاهک چرخ‌ها دارد. در داخل، روکش پارچه ای مشکی و فرمان چرمی دریافت می کند.

 

به لطف افزودن سیستم تعلیق سوپاپ دو مرحله‌ای (DVS) و ظاهری متفاوت، با قاب جلویی تیره‌تر، درج‌های مشکی مات، شیشه‌های خصوصی و رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی، خودروی پرطرفدار Veloce، سواری بهتری به دست می‌آورد. کابین نیز با پدال‌های آلومینیومی و پدال‌های تعویض دنده و روکش‌های مشکی و قرمز آلکانترا بهبود یافته است. قیمت ها از 42495 پوند شروع می شود.

 

هر Tonale توسط یک پیشرانه الکتریکی 1.5 لیتری هدایت می شود که این اولین آلفارومئو است که دارای پیشرانه هیبریدی است. این موتور شامل یک موتور توربو شارژ 157 اسب بخاری است که به یک موتور الکتریکی 48 ولت و یک باتری کوچک متصل شده است. قدرت توسط یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه مدیریت می شود.

 

Tonale در حال حاضر برای سفارش در دسترس است، با اولین تحویل در سپتامبر.

دینامیک جلوی آلفارومئو تونله
دینامیک عقب آلفارومئو
فضای داخلی آلفارومئو
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

دو × 2 =