لامبورگینی اوروس ارتقا یافته رکورد پیکس پیک را شکست

نسخه ارتقا یافته لامبورگینی اوروس رکورد Pikes Peak International Hill Climb را برای شاسی بلندهای تولیدی شکست و 17 ثانیه جلوتر از قهرمان قبلی به پایان رسید.

نوع جدید و هنوز ناشناخته اوروس در 10 دقیقه و 32.064 ثانیه به بالای تپه‌نوردی معروف کلرادو رسید که توسط راننده آزمایشی سیمون فاجیولی – که رکورد اتومبیل‌های دیفرانسیل عقب را نیز در اختیار دارد- رانده شد.

اگرچه اوروس در رویداد رسمی مسابقه نداد، اما لامبورگینی می‌گوید که در همان مسیر توسط زمان‌سنج‌های رسمی آزمایشی ثبت شده است. این به طور قابل توجهی سریعتر از قهرمان قبلی، بنتلی بنتایگا، که در 10 دقیقه و 49.902 ثانیه در سال 2018 از خط عبور کرد، به پایان رسید.

 

Bentayga که به‌ویژه توسط بخش موتوراسپرت مستقر در Crewe بنتلی اقتباس شده بود و از موتور W12 استفاده می‌کرد که 600 اسب بخار قدرت و 664 پوند فوت تولید می‌کرد، رکورد را در مشخصاتی که تا حد امکان نزدیک به تولید بود، ثبت کرد. میانگین سرعت 66.5 مایل در ساعت در طول مسیر 156 خم شد.

 

در همین حال، اوروس با پوشیدن لباسی به تپه 12.42 مایلی صعود کرد. با الهام از نژاد رنگ استتار نارنجی-سیاه و سفید. در حالی که قسمت اعظم نمای بیرونی مدل مبهم بود، به نظر می‌رسید که Urus استایل بیرونی به روز شده و تهاجمی‌تری را به نمایش می‌گذارد.

 

ایمنی با رول کیج و صندلی مسابقه ای با مهار شش نقطه ای تقویت شد.

 

برای چسبندگی نهایی، Urus به لاستیک‌های ارتقا یافته و نیمه نرم پیرلی P Zero Trofeo R مجهز شده بود که توسط لامبورگینی توسعه داده شد.

 

Rouven Mohr، مدیر فنی لامبورگینی گفت: تصمیم برای آزمایش خود در Pikes Peak نشان‌دهنده روحیه لامبورگینی در مورد انتظار غیرمنتظره است و عملکرد فوق‌العاده مدل جدید اوروس را که قرار است به زودی معرفی شود، نشان می‌دهد.

 

لامبورگینی در مورد آمار و ارقام عملکرد سخت صحبت کرد، اما همه چیز را زمانی که “Urus Evo” به طور رسمی در اواسط آگوست معرفی شود، فاش خواهد کرد.

خط پایان لامبورگینی Urus Pikes Peak Record
لامبورگینی Urus Pikes Peak Record 2022 صخره پویا
لامبورگینی Urus Pikes Peak Record 2022 جلو 3:4
لامبورگینی Urus Pikes Peak نمای جانبی پویا را ثبت کنید
لامبورگینی Urus Pikes Peak Record 2022 صخره غروب آفتاب
لامبورگینی Urus Pikes Peak Record 2022 استاتیک
لامبورگینی اوروس پیکس پیک عقب
نمای جانبی پویا لامبورگینی Urus Pikes Peak Record 2022
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

5 + دوازده =