آلفارومئو در سال 2027 یک سالن بزرگ جدید راه اندازی می کند

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : آلفارومئو در سال 2027 یک خودروی برقی بزرگ به سبک سالنی را روانه بازار خواهد کرد، زیرا به تهاجمی محصولات خود تحت مالکیت جدید Stellantis ادامه می دهد و هر سال یک خودروی جدید را برای پنج سال آینده عرضه می کند.

مدل جدید جهانی خواهد بود و بنابراین در بریتانیا فروخته می شود، اما به دلیل اندازه آن، به ویژه آمریکا و چین را هدف قرار خواهد داد.

در حالی که شاسی‌بلندهای بزرگ در سال‌های اخیر با توجه به تقاضای روزافزون به سرعت تبدیل به راهی برای حرکت شده‌اند، رئیس آلفارومئو، ژان فیلیپ ایمپاراتو، که این خودرو را تایید کرد، گفت: «با دانستن اینکه DNA آلفارومئو سالون و اسپرت است، پاسخ این سوال است. احتمالاً یک SUV نخواهد بود.”

 

او افزود: «من می‌خواهم اسپرت را برای قرن بیست و یکم دوباره اختراع کنم، با ارائه سطح بالایی از برد و عملکرد بالا و در عین حال از مشتری از نظر جادار بودن محافظت کنم – اما بدون تخریب آیرودینامیک، که محرک اصلی آینده ما است. توسعه.

“در مقطعی از زمان، ما باید مفهوم یک SUV را در سال 2027 تکامل دهیم. اما برای من، aero به معنای یک سالن است. که به DNA آلفا پیوند دارد.

اگر می‌خواهم ثابت قدم باشم، اولاً ما حق بیمه می‌رویم و ثانیاً به همه جای دنیا می‌رویم، پس باید در بخش E-پریمیوم حضور داشته باشم.»

در حالی که ایمپاراتو گفته است که آلفارومئو جولیا، تنها سالن موجود این برند، ادامه خواهد داشت، با توجه به تقاضا در آمریکا برای خودروهای بسیار بزرگتر از اروپا، این مدل جدید احتمالا بزرگتر خواهد بود تا جایگزینی مستقیم.

ایمپاراتو همچنین تایید کرد که یک خودروی اسپورت مدرن آلفارومئو که مدت ها در انتظار آن بودیم، در نیمه اول سال آینده به نمایش در خواهد آمد که یادآور T33 Stradale خواهد بود.

جلوی دینامیک آلفارومئو جولیا
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

5 + 9 =