آیا خودروی خودران اپل به زودی به واقعیت تبدیل خواهد شد؟

هر گونه استخدام بزرگ خودرو در اپل باعث علاقه مجدد به پروژه در حال انجام خودروی اپل می شود، آنها نمی خواهند، و آخرین مورد به عنوان یکی از ملموس ترین نشانه هایی است که سازنده آیفون همچنان آینده ای را برای خود در صنعت خودرو می بیند.

طبق گزارش‌ها، آخرین استخدام در ماه می، لوئیجی تارابورلی، رئیس سابق بخش شاسی و دینامیک خودرو در لامبورگینی بود، که 20 سال سابقه کاری او در این سازنده سوپراسپرت ایتالیایی تقریباً به‌طور قطع از نظر نوع خودرویی که اپل خواهد ساخت، یک شاه ماهی قرمز بزرگ است.

 

آخرین تفکری که توسط امثال بلومبرگ و دیگران گزارش شده است این است که پروژه مخفی و هشت ساله تایتان اکنون منحصراً یک خودروی خودران است که تاریخ عرضه آن در سال 2025 است. مسافران در یک غلاف براق با یکدیگر روبرو خواهند شد. گزارش های اخیر نشان می دهد.

اخبار مبنی بر اینکه ممکن است خودروی بالقوه اپل فاقد فرمان باشد، حداقل در میان مدت باعث آسودگی بسیاری از خودروسازان خواهد شد. به گفته شرکت تحلیلگر گارتنر، اگرچه در حال حاضر تا حد زیادی در چرخه تبلیغات گسترده، استقلال کامل هنوز حداقل 10 سال باقی مانده است، که به این معنی است که یک خودروی خودران اپل تهدید کمی برای مدل فروش فعلی خودروسازان است.

اگر اپل واقعاً یک خودروی خودران را در سال 2025 روانه بازار کند، تا حد زیادی یک خودروی آزمایشی با احتمالاً نقش محدودی به عنوان ربات‌اکسی عمومی مانند کروز شورلت بولت‌ها در سانفرانسیسکو خواهد بود.

 

تیم کوک، مدیرعامل این شرکت گفت: «با نسل بعدی CarPlay، تجربه رانندگی را با ادغام عمیق‌تر با سخت‌افزار خودرو بهبود می‌دهیم، و به رانندگان این امکان را می‌دهیم که موسیقی خود را کنترل کنند، دما را تغییر دهند و سطح سوخت خود را نظارت کنند، همه از یک پلت فرم یکپارچه واحد.» در تماس با درآمد اپل در ماه جولای.

رندر عقب اپل ماشین
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

پانزده − 5 =