آیا می توانید از تویوتا آیگو ایکس به عنوان یک SUV استفاده کنید؟

McMurtry Spéirling ماه گذشته در مدت زمان بسیار کوتاهی از تپه Goodwood صعود کرد – کمتر از هر ماشین دیگری در تاریخ جشنواره سرعت. هزاران خودروی مسابقه‌ای این صعود را انجام داده‌اند که همگی با خلوص و سرعت در ذهن طراحی شده‌اند و به همین دلیل کوچک‌ترین اتلاف نمی‌کنند، اما در میان آنها اسپیرلینگ هنوز کوچک است. با تنها 3.2 متر طول و 1.5 متر عرض، ردپای آن کمی بزرگتر از مینی اصلی است. بنابراین، هنگامی که توربین اثر زمینی آن، شن های استعاری را به صورت جمعی ماشین های بزرگتر اطراف خود می زد، یک گل برای پسر کوچک تویوتا آیگو ایکس به ثمر رساند.

 

و همینطور به تویوتا آیگو ایکس. آیا اینجاست تا این شاهکار را در زمینه انتخابی خود تکرار کند؟ خواهیم دید. این خودرو جایگزین آیگوی تویوتا می شود که متعلق به کلاسی است که تویوتا مشتاق زنده نگه داشتن آن است، حتی در حالی که سیتروئن و پژو که قبلاً خودروهایی مشابه آیگو تولید می کردند، به جز نام و نشان، از این ایده دست کشیدند.

 

 

مشکل این است که کسب درآمد از خودروهای کوچک فوق‌العاده سخت است و هر بار که مقررات ایمنی NCAP یا آلایندگی‌های گران قیمت دیگری وارد می‌شود، سخت‌تر می‌شود. بنابراین Aygo X با پلتفرم یاریس نه تنها کمی بلندتر و کمی مقاوم‌تر از اکثر خودروهای شهری است، بلکه نه تنها کمی گران‌تر است. از 14805 پوند شروع می شود و در این فرم نسخه محدود 19650 پوند هزینه دارد.

 

احتمالاً به اعتبار خود، تویوتا در برابر اصرار عکس گرفتن از افرادی که در حال انجام کارهای شبیه به سبک زندگی در Aygo X هستند مقاومت کرده است، با توجه به اینکه این خودرو بسیار کوچک است. در مورد تبلیغ مبل، احتمالاً بهتر است با آن از افراد قد بلند عکس نگیرید، مبادا اندازه آن به نظر برسد. این 23 سانتی‌متر از Aygo قدیمی بلندتر است، اما در اکثر استانداردهای خودروهای جدید هنوز کوچک است.

تخته موج سواری 99 تویوتا aygo x یک چهارم جلو
تخته موج سواری با مشخصات جانبی 98 تویوتا aygo x
97 تویوتا aygo x پنینگ جانبی
96 تویوتا aygo x ربع عقب
دوچرخه تویوتا aygo x boot 95

سانروف داخلی 90 تویوتا aygo x
92 تویوتا آیگو ایکس پروفیل جانبی فورد
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

دو − یک =