امسال برای تحویل 20 ون وارد می شود که از 600 دستگاه کاهش یافته است

استارت‌آپ بریتانیایی Arrival تنها حدود 20 ون را در سال جاری تحویل خواهد داد که نسبت به پیش‌بینی آوریل 400 تا 600 دستگاه بسیار کمتر است.

در نتیجه، این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که انتظار ندارد امسال درآمدی داشته باشد، «با توجه به زمان تحویل و الزامات پذیرش مشتری».

شرکت Arrval اقداماتی را برای حفظ موجودی رو به کاهش نقدینگی خود انجام داده است، از جمله بررسی تعداد کارمندان خود با امکان اخراج 800 کارمند و بنا بر گزارش ها توقف توسعه خودروی سواری خود.

این شرکت گفت که تمرکز خود را بر حفظ تاریخ آغاز تولید ون در سه ماهه سوم امسال از اولین کارخانه کوچک خود در Bicester، Oxfordshire قرار داده است.

 

به گفته این شرکت، اولین وانت‌ها به سهامدار آن، ارائه‌دهنده لجستیک، UPS خواهد رفت.

Arrival در یک پرونده در آوریل نوشت که کارخانه ایالات متحده قرار بود در سه ماهه پایانی سال جاری تولید خود را آغاز کند.

 

به گفته این شرکت، این شرکت قصد دارد 300 میلیون دلار اضافی (245.5 میلیون پوند) با فروش سهام جدید به دست آورد. قیمت سهام آن در سال 2020 نسبت به اوج خود 94 درصد کاهش یافته است، به این معنی که باید نسبتاً درصد بیشتری از سهام باقی مانده خود را برای جمع آوری پول بفروشد، که نشان می دهد گزینه های موجود برای دسترسی به سرمایه بیشتر تمام شده است.

 

با استفاده از این روش، امسال حدود 90 میلیون دلار (73.7 میلیون پوند) و در سال 2023، 210 میلیون دلار (173.8 میلیون پوند) جذب خواهد شد.

تحلیلگران بانک Berenberg در ماه مه هشدار داده بودند که Arrival در اوایل سال آینده در خطر تمام شدن پول نقد است.

Arrival یکی از اولین شرکت‌هایی بود که از علاقه شدید نشانگر سهام به اولین استارت‌آپ‌های خودروهای برقی در سال 2020 سرمایه‌گذاری کرد. سرمایه‌گذاران از توانایی آن در جذب سرمایه‌گذاری از هیوندای، که 2.57 درصد از سهام را در اختیار گرفت، و UPS، که قرار داد، تحت تأثیر قرار گرفتند. سفارش غیر الزام آور برای 10000 وانت با گزینه ای برای 10000 بیشتر.

ورود EV Van 2022 UPS Livery یک چهارم استاتیک جلو
ورود uber ماشین جلو ربع ثابت
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

19 − هفت =