بررسی دوچرخه برقی Ducati MG-20

امتیاز الکتریکی حرکت: سه ستاره از پنج

هزینه آن چقدر است؟ 1699 پوند

به گزارش بلاگ خودرو نتگام :دوچرخه برقی Ducati MG-20 اولین تلاش برای دوچرخه های برقی تاشو از برند تاریخی موتور سیکلت است که با همکاری متخصصان ایتالیایی e-mobility Platum ساخته شده است. قیمت آن 1699 پوند است که آن را در بازار دوچرخه هایی مانند MiRider One و Axon Rides Pro Lite قرار می دهد که هر دوی آنها را بررسی کرده ایم.

جالب اینجاست که دوکاتی به دنبال فریم منیزیمی به جای آلومینیوم یا استیل رفته است و طراحی آن مطمئناً چشم نواز است.

دوکاتی در مورد این طراحی می‌گوید: «شخصیت اسپورت دوکاتی با طراحی متمایز آن که با مشخصات سیال و آیرودینامیک مشخص می‌شود، و با خطوط تیز رینگ‌های شش پره که هر دو با تکنیک ریخته گری ساخته شده‌اند، برجسته می‌شود. من دوچرخه را در تونل باد قرار نداده ام، بنابراین نمی توانم در مورد توانایی آیرودینامیکی دوچرخه نظر بدهم، اما رنگ قرمز روشن، طراحی فریم جذاب و چرخ های شش پره مطمئناً چشمگیر هستند.

بیایید با موتور شروع کنیم. این یک موتور هاب عقب 250 واتی است و سطوح کمکی از طریق نمایشگر روی فرمان کنترل می شود. سه سطح کمکی برای انتخاب وجود دارد، (12-18-25 کیلومتر در ساعت)، و من متوجه شدم که سطح سه بیشترین استفاده را داشتم. ناامید کننده است، مگر اینکه من سوار بر تپه ای بودم، به نظر می رسید که موتور به سرعت 25 کیلومتر در ساعت می رسد و برای حفظ سرعت تلاش می کند. سطوح یک و دو خوب بودند، اگرچه شاید برای زمین محلی من کمی ضعیف بود.

جالب اینجاست که دوکاتی در دفترچه راهنما پیشنهاد می‌کند که دوچرخه نباید در شیب بالاتر از 10 درصد استفاده شود، بنابراین اگر در منطقه تپه‌ای زندگی می‌کنید، ارزش آن را دارد که به خاطر داشته باشید. دوکاتی همچنین محدوده دمایی قابل قبولی را برای استفاده ارائه کرده است، بین 0 تا 40 درجه سانتی گراد، که به این معنی است که زمستان دشوار خواهد بود.

IMG 9629 ویرایش
IMG 9641
IMG 9649

IMG 9653
IMG 9684
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

1 × سه =