مرسدس AMG GT 2023 با پلاگین هیبریدی 831 اسب بخاری شناخته می شود

به گزارش بلاگ خودرو نتگام :بخش پرفورمنس مرسدس AMG GT 2023 بنز نسل دوم GT را در سال 2023 عرضه خواهد کرد و به شدت این پرچمدار دو در را بازطراحی و مهندسی مجدد خواهد کرد تا در مقابل پورشه 911 قرار گیرد.

مدل هیبریدی جدید که با کد داخلی C192 شناخته می شود، با نسل هفتم مرسدس-AMG SL که اخیراً معرفی شده است، دوقلو شده است. با این حال، انحصاراً به شکل کوپه تولید خواهد شد و وظایف روباز را به برادر SL خود واگذار می‌کند، که اکنون نیز نشان AMG را به جای بنز می‌پوشد، زیرا بخش عملکرد برنامه‌های مهندسی را برای این دو ورزشی به عهده گرفته است.

از نظر سبک، GT جدید ظاهری تکاملی به خود می‌گیرد، با نسبت‌های آشنای کاپوت بلند و دم کوتاه. همانند مدل نسل اول که در سال 2015 معرفی شد، یک درب عقب بزرگ به سبک لیفت بک دریافت می کند.

 

 

آیرودینامیک فعال نقش اصلی را در توسعه GT جدید ایفا کرده است که همان اسپویلر زیر بدنه جلوی SL را دریافت می کند. حدود 40 میلی‌متر با سرعت 62 مایل در ساعت به سمت پایین گسترش می‌یابد تا جلوه ونچوری در زیر خودرو ایجاد کند و در نهایت باعث کاهش وزن 50 کیلوگرمی در سرعت 155 مایل در ساعت می‌شود. در همین حال، در عقب، یک بال در پنج مرحله مختلف باز می‌شود و کج می‌شود تا نیروی رو به پایین را در سرعت‌های بالای 50 مایل در ساعت افزایش دهد.

 

دفتر مرکزی Affalterbach در آلمان فاش کرده است که موتور 4.0 لیتری V8 بنزینی این شرکت، با کد M178، از آغاز فروش نسل دوم GT در سال 2023 با روغن کاری خشک استفاده خواهد شد. انتظار می‌رود که این واحد توربوشارژر دوقلو که در محل مونتاژ می‌شود، خروجی مشابهی با SL داشته باشد، با 469 اسب‌بخار در مدل جدید GT 53 و 577 اسب بخار در جانشین GT 63.

رندر خودرو مرسدس-AMG GT 2023، جلو ثابت
رندر خودرو مرسدس-AMG GT 2023، استاتیک عقب
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

سیزده − 6 =