بررسی واکسهال 2022 Corsa-e Anniversary Edition انگلستان

به گزارش بلاگ خودرو نتگام: آیا واقعاً 40 سال از برقی شدن سوپرمینی واکسهال می گذرد؟ البته نه، هنوز اینجاست واکسهال 2022 نسخه محدود 1000 ران با رنگ قرمز Record، صندلی‌های تارتان و انبوهی از ویژگی‌های خاص دیگر.

همانطور که احتمالاً حدس زده اید، این یک جشن از مدل Corsa به جای نسخه الکتریکی باتری است – که فقط برای تأیید، فقط در سال 2020 وارد شد. این هنوز از نظر چرخه خودرو تازه است، اما سرعت سریع توسعه EV و یادگیری برخی از موارد کوچک اما قابل توجه را در سراسر محدوده فعال کرده است.

 

کمی بعد به آن خواهیم رسید، اما اجازه دهید فقط این موضوع “سالگرد” را روشن کنیم، زیرا حتی به عنوان جشن 40 سالگی کورسا هنوز جای سردرگمی وجود دارد. دلیلش این است که پلاک Corsa تنها در سال 1993 وارد بریتانیا شد – بنا بر گزارش ها، به این دلیل که روسای Vauxhall نگران بودند که به نظر “درشت تر” به نظر برسد. بنابراین نسل اول خودرویی که در سال 1982 عرضه شد در بریتانیا به نام نوا شناخته شد.

 

در هر صورت، این نقطه عطفی است که ارزش جشن گرفتن را دارد، به ویژه به این دلیل که این مدل همچنان به پیشرفت خود ادامه می دهد: واکسهال کورسا تا کنون در سال 2022 پرفروش ترین خودرو در بریتانیا بوده است و نسخه الکتریکی نیز بخشی از آن است.

 

الهام بخش Corsa-e Anniversary Edition تا حد زیادی از Nova اصلی نشات گرفته است. رنگ Record Red از رنگ قرمز Carmine ارائه شده در Nova اصلی الهام گرفته شده است، همانطور که تریم تارتان که صندلی ها را می پوشاند. و بله، رنگ قرمز روشن و تزئینات تارتان به این مدل بویی از فولکس واگن گلف GTI می دهد.

 

با این حال، همه چیز بسیار زیبا انجام شده است. اساساً تریم Corsa-e سطح متوسط ​​SE با مجموعه ای از ویژگی های اضافی است: علاوه بر درد و پارچه، رینگ های آلیاژی 17 اینچی مشکی، جلوپنجره مشکی، آرم و حروف، پدال های جلوه آلیاژی، پلاک داشبورد شماره دار، دوربین عقب وجود دارد. و صندلی های گرم کن

 

Vauxhall Corsa e Anniversary Edition 519890
Vauxhall Corsa e Anniversary Edition 519891
Vauxhall Corsa e Anniversary Edition 519903
Vauxhall Corsa e Anniversary Edition 519909
Vauxhall Corsa e Anniversary Edition 519911
Vauxhall Corsa e Anniversary Edition 519861
Vauxhall Corsa e Anniversary Edition 519882
Vauxhall Corsa e Anniversary Edition 519870
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

6 − 1 =