بررسی BYD Atto

معمولاً ما زمزمه هایی می شنویم مبنی بر اینکه یک شرکت در حال برنامه ریزی یک مدل جدید خاص است. سپس، چند ماه بعد، ممکن است مفهومی را ببینیم، یا چند عکس جاسوسی ظاهر شود که آزمایش آن را در استتار سنگین نشان دهد. تا حدودی پایین تر، بعد از مدتی که به نظر می رسد یک ابدیت، رسماً باز می شود، و اگر واقعا خوش شانس باشیم، از ما دعوت شده است که آن را در عرض نیم سال رانندگی کنیم – ابتدا در یک مسیر پرتاب خوش منظره در خارج از کشور. فرود آمد و سپس، چند ماه بعد، در جاده های بریتانیا، اندکی قبل از اینکه بالاخره راه خود را به مسیرهای ورودی مشتریان بررسی BYD Atto باز کند.

این چیزی نیست که در مورد BYD Atto 3 اتفاق افتاده است. دستان ما برای اولین بار حدود 14 ساعت پس از اینکه برای اولین بار آن را در فلز دیدیم و حدود 13 ساعت پس از تایید رسمی آمدن آن به بریتانیا، فرمان را گرفت. و منظور ما از “آمدن به بریتانیا” احتمالاً در حال حاضر در قایق است. BYD در راستای اهداف رشد سریع و بسیار جاه طلبانه جهانی خود، که ممکن است با اتوبوس های برقی ساخت بریتانیا بشناسید، یا شاید به عنوان بزرگترین فروشنده EV جهان در نیمه اول سال جاری (به طور جدی) – معرفی خواهد کرد. سه خودرو به طور همزمان تا پایان سال جاری به اروپا می‌روند: هان سالون ممتاز و شاسی‌بلند تانگ، با چهار چرخ متحرک و حداکثر 510 اسب‌بخار، و این کراس اوور کامپکت جریان اصلی‌تر و کم‌توان، آتو 3.

 

نه اینکه آتو برای یک ثانیه احساس کند که آشغال است. سوار شوید و شگفت زده شوید که چگونه BYD به چیزی دست یافته است که تعداد کمی از برندهای معتبر در سال های اخیر موفق شده اند: کابینی را طراحی کرده است که در آن واحد احساس هیجان و زندگی می کند. صفحه نمایش لمسی بزرگ 15.6 اینچی هر طور که بخواهید می چرخد ​​(که به نظر یک حیله است، اما در واقع طبیعی است که برای مثال برای ناوبری ماهواره ای و عمودی برای Spotify روی حالت افقی قرار دهید)، دستگیره های درها دارای دستگیره های دستی مجسمه سازی شده در بالای صفحه هستند. بلندگوهای دری و سیم های واقعی گیتار – که می توانید آهنگ های واقعی را روی آنها پخش کنید – در جیب های در وجود دارد. به بچه ها نشون نده

 

آتو 3 اولین مدلی است که بر روی معماری جدید و شیک BYD بر روی پلتفرم الکترونیکی 3.0 قرار گرفته است، اهمیتی دوچندان دارد، اما تنها چیزهای زیادی در مورد عملکرد پویا و شتابنده یک خودروی جدید پس از چند دور 2.8 مایلی تحت نظارت می توان گفت. یک جاده در حال فروپاشی محیطی فرودگاه با سرعت نسبتاً کم – بنابراین در این مرحله هیچ رتبه بندی ستاره ای وجود ندارد. شاید روشن‌کننده‌ترین و آشکارترین چیزی که می‌توانیم در مورد رفتار رانندگی آن بگوییم این است که تقریباً کاملاً غیرقابل توجه است.

 

با این حال، شک نکنید که این خبر خوبی است: شتاب خارج از حد مجاز سریع به نظر می رسد (اگر نه کاملاً “سریع”)، فرمان پاسخگو است اما لمسی ناخوشایند است و سیستم تعلیق در زیر بار سفت است اما نقص را می بخشد. به هیچ وجه یک خودروی راننده نیست – از این رو نیمی از قدرت خودروهای برقی رده بالای BYD را دارد – اما بیش از حد امکان می تواند خریداران سبک محور را در مناطق شهری جذب کند که بیشتر به مانورپذیری و دید با سرعت کم اهمیت می دهند تا سرعت خام و B. -آمادگی جاده ای

 

پس اولین برداشت ها امیدوار کننده است. اما با وجود اینکه برای چنین برند بزرگی اینقدر سریع و با چنین اعتقادی حرکت می‌کند، احساس طراوت و سرخوردگی باقی می‌ماند که BYD برای ساخت سالن جذاب و قانع‌کننده Han با فرمان آن در سمت راست مناسب نمی‌داند. و نه حتی شاسی بلند لوکس تانگ. حتی ماجراجوترین استارت‌آپ‌ها هم موافق هستند که راه‌اندازی یک شاسی‌بلند برقی قابل دستیابی در بخش C تقریباً در حال حاضر روندی است که ممکن است در حال حاضر باشد، اما مطمئناً ارزش برندسازی در فروش آن‌هایی با تیراژ کمتر وجود خواهد داشت. ، مدل‌های هاله‌ای با حاشیه بالاتر در حالی که Atto کار غرغرکننده‌ای را در نمودارهای فروش انجام داد.

 

با این حال، از نظر اصول اولیه، Atto نشان دهنده چیزی شبیه به یک دوره جدید برای BYD است (“آیا در حال حاضر با دوره اول انجام شده است؟” و غیره) و با توجه به عملکرد، جذابیت فنی و عملکرد بهتر است با رقبای مستقیم خود مطابقت داشته باشد. که بر روی آخرین نسل سخت افزار سوار می شود. خیلی چیزها به این بستگی دارد که BYD تصمیم می گیرد در کجا قیمت گذاری کند. آنها می گویند که بسیار پایین است و خطر کاهش ارزش فناوری موجود در خودروهای آن را دارند. خیلی زیاد است و شانس خود را برای تسخیر تخیل یک بازار هدف عمدتاً نام تجاری ناشناس کاهش می دهند.

BYD ATTO 3 (18)
BYD ATTO 3 (24)
BYD ATTO 3 (28)
BYD ATTO 3 (31)
BYD ATTO 3 (34)
BYD ATTO 3 (44)
BYD ATTO 3 (90)
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

نه + 2 =