بهبود کارایی و فناوری در به روز رسانی نرم افزار پورشه تایکان

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : دارندگان هر پورشه تایکان تولید شده از زمان عرضه EV در سال 2020، اکنون می توانند به روز رسانی نرم افزار پورشه تایکان را انجام دهند تا دارای آخرین فناوری و عملکرد باشد. این بدان معناست که به طور موثر، صرف نظر از سن یک خودرو، همان کارایی، اتصال و عملکردهای کمکی راننده را ارائه می دهد که امروز از خط تولید در زوفنهاوزن خارج می شود.

پورشه هنوز دقیقاً زمان عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزار رایگان در بریتانیا را تأیید نکرده است، اما گفته است که خودرو باید از یک کارگاه بازدید کند – با مدت زمان ارتقا بسته به سن خودرو.

 

پس از به‌روزرسانی، دارندگان تایکان همچنین می‌توانند در صورت نیاز، باز کردن بدون کلید را به‌عنوان «ویژگی بر حسب تقاضا» فعال کنند، اگرچه پورشه هنوز قیمتی را اعلام نکرده است.

 

ارتقاء نرم افزار سرفصل بر روی بهبود کارایی تایکان و کاهش زمان شارژ متمرکز است. پس از ارتقا، حالت‌های رانندگی عادی و برد در نسخه‌های چهار چرخ متحرک، موتور جلو را تحت بار جزئی «تقریباً به‌طور کامل» قطع می‌کند و فشار روی باتری را کاهش می‌دهد.

 

علاوه بر این ارتقاهای نرم افزاری، پورشه اکنون خودروهای مشتریان خود را با یک دستگاه شارژ داخلی ارتقایافته 22 کیلوواتی برای شارژ سریع تر ارائه می دهد. برای مشتریان اروپایی و آمریکایی، این با یک عملکرد جدید «Plug & Charge» ارائه می‌شود – که اساساً نیاز به کارت پرداخت یا برنامه را هنگام شارژ در دستگاه‌های سازگار برطرف می‌کند و به خودرو امکان می‌دهد از طریق کابل با ارائه‌دهنده شارژ ارتباط برقرار کند.

 

سیستم اطلاعات سرگرمی نیز با یک رابط راه‌اندازی جدید به‌روزرسانی شده است و وعده «سهولت استفاده بیشتر» را می‌دهد، در حالی که اندروید اتو بی‌سیم، Spotify و سیستم کنترل صوتی بهبودیافته را نیز به‌دست می‌آورد. فراتر از آن، حسگرهای پارکینگ ارتقا یافته اند و مکان یاب فضای پارک اکنون تعداد بیشتری از فضاهای موجود را شناسایی می کند.

 

Keven Giek، نایب رئیس خط مدل Taycan، گفت: “به دنبال این به روز رسانی، هر کسی که یک تایکان را از اوایل دوره تولید این خودرو رانندگی می کند، از اینکه از آن زمان تاکنون چقدر در سمت خودرو پیشرفت کرده است، شگفت زده خواهد شد.” پورشه در داخل به این به‌روزرسانی اشاره می‌کند، زیرا مدل سال ۲۰۲۳ که از جولای ۲۰۲۲ شروع شده، حرف P را دارد.

تابه کناری بررسی 2 عدد پورشه تایکان gts sport turismo lhd UK 2022
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

شانزده − 1 =