بوگاتی از لوگوی جدید خود برای تبدیل شدن به یک برند فوق لوکس رونمایی کرد

بوگاتی با تلاش برای تبدیل شدن به یک “برند لوکس گسترده تر” از هویت سازمانی جدیدی رونمایی کرد. این برند فرانسوی که در دوران مدرن به خاطر بوگاتی ویرون و بوگاتی شیرون مشهور است، گفت که تغییر نام تجاری به آن اجازه می‌دهد تا به عنوان یک «تولیدکننده خودروهای فوق اسپرت نمادین» تلقی شود.

 

در حال حاضر، بوگاتی تعدادی مشارکت با برندهای سبک زندگی دارد که محصولاتی را به همراه نام معروف یا نشان بیضی قرمز آن به فروش می‌رسانند. از بطری های شامپاین گرفته تا لباس، ساعت، لوازم خانگی و حتی میزهای بیلیارد.

 

تغییر نام تجاری شامل یک لوگوی تازه و ساده شده EB (حروف اول موسس شرکت اتوره بوگاتی)، یک تایپ «مدرن» و یک رنگ آبی جدید بوگاتی است که به اصل فرانسوی شرکت اشاره دارد.

 

بوگاتی گفت که این به آن ظاهری «جسورتر، با اعتماد به نفس تر، مدرن تر، پیشروتر» می دهد که با اخلاق آن مطابقت دارد.

 

در مقابل، بوگاتی پیشنهاد کرده است که ظاهر جدید شرکتی آن بر خودروهایش تأثیری نخواهد گذاشت، زیرا انتظار نمی‌رود که لوگوی جدید جایگزین نشان‌هایی شود که خودروهایش را تزئین می‌کنند – اگرچه رنگ جدید می‌تواند به عنوان یک آپشن در دسترس باشد. در عوض، در شرکای نمایندگی خود، در رویدادها، در وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی آن استفاده خواهد شد.

 

 

هندریک مالینوفسکی، مدیر فروش و بازاریابی بوگاتی، گفت: «ما فقط ظاهر و احساس جدیدی ایجاد نکردیم. ما از کجا آمده‌ایم، ارتباط تاریخی که در هنگام نصب مجدد برند و ویرون در دهه 2000 به شدت به آن اشاره کردیم. ما ارزیابی کردیم که Chiron چگونه موقعیت و جذابیت برند بوگاتی را تغییر داد، چگونه جهان در 10 سال گذشته تغییر کرد.

 

وی افزود: از نظر فناوری، ما در مسیر درستی برای پیشبرد برند هستیم، با حرکات جسورانه ای که ما را از بازی جلوتر نگه می دارد.

 

این تغییر در حالی اتفاق می‌افتد که بخش خودرویی بوگاتی به سمت عصر جدیدی پیش می‌رود، زیرا به نظر می‌رسد پس از امضای قرارداد با متخصص خودروهای برقی ریماک در سال گذشته، خط تولید خود را متنوع کرده و برقی‌سازی را آغاز کند.

01 لوگوی تغییر نام تجاری بوگاتی
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

13 + هشت =