بی ام و قصد دارد تا سال 2030 انتشار 40 درصدی را کاهش دهد

بی ام و در حال تسریع حرکت خود به سمت کربن خالص صفر و تولید پایدار با تعهد به کاهش 40 درصدی انتشار CO2 در هر خودرو تا سال 2030 است، زمانی که در کل زنجیره ارزش اندازه گیری شود. توماس بکر، رئیس بخش پایداری و تحرک گفت: “پایداری برای BMW به معنای بسیار بیشتر از ساخت و فروش وسایل نقلیه الکتریکی است. تنها یک رویکرد جامع با منابع و بازیافت در واقع کاهش CO2 را به حداقل می رساند.

 

ب ام و متعهد به مدل جدید تهاجمی خودروهای برقی باطری شده است و وعده داده است که تا سال 2030 حداقل یکی از دو مدل گروه – از جمله مینی و رولزرویس – کاملا برقی خواهد بود.

 

با این حال، در همان زمان، استفاده هوشمندانه‌تر از مواد و بازیافت در زنجیره تامین را در آنچه «رویکرد 360 درجه» می‌نامد، افزایش می‌دهد.

 

فولاد سبز، استفاده بیشتر از مواد بازیافتی “مصرف دوم” در خودروهای جدید، کاهش مصرف آب و کاهش ضایعات در کانون توجه قرار گرفته است.

 

فشار برای استفاده بیشتر از مواد بازیافتی درصد آنها را در خودروهای جدید از 30 درصد در حال حاضر به 50 درصد افزایش می دهد.

 

بکر گفت: “این امر باعث کاهش انتشار CO2 و حفظ منابع طبیعی با حداکثر بهره وری انرژی و مواد خام خواهد شد.”

 

بی‌ام‌و می‌گوید که اولین خودروساز آلمانی است که به طرح اهداف مبتنی بر علم می‌پیوندد، که مسیری را تعیین می‌کند که شرکت‌ها می‌توانند برای پیروی از توافق‌نامه آب‌وهوای پاریس برای محدود کردن گرمایش زمین تا ۱.۵ درجه سانتی‌گراد دنبال کنند.

سرنخ بررسی تست جاده ای 1 bmw ix 2022
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

هجده + نوزده =