جگوار لندرور آموزش داده برای کارکنان بریتانیا را افزایش می دهد

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : جگوار لندرور (JLR) همکاری خود را با پلتفرم آموزشی Multiverse اعلام کرده است تا به بیش از 400 کارمند بریتانیایی دوره تخصصی برنامه نویسی کامپیوتر و تجزیه و تحلیل داده ارائه دهد. برنامه آموزشی 15 ماهه با اصول اولیه از جمله مهارت های اساسی پایگاه داده و نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل در سراسر صنعت، با مطالعات موردی در دنیای واقعی آغاز می شود.

 

این دوره بعداً به حوزه‌های تخصصی از جمله یادگیری ماشینی و دو «هکاتون» می‌پردازد. این‌ها رقابت‌های مؤثری برای تولید یک نرم‌افزار کارآمد در یک بازه زمانی کوتاه (معمولاً 24 تا 48 ساعت)، ترویج کار تیمی و ارائه تجربه ارزشمند در کار تحت فشار هستند.

 

اتصال Multiverse به دنبال ایجاد یک همکاری چند ساله اخیر با هوش مصنوعی آمریکایی (AI) و غول قطعات کامپیوتری Nvidia برای معرفی اتصالات و عملکرد خودکار رانندگی خودکار به خودروهای JLR راه اندازی شده از سال 2025 انجام می شود.

 

کلایو بنفورد، مدیر ارشد داده‌های JLR گفت: «مدیریت و استفاده از حجم فزاینده‌ای از داده‌ها در این دوره جدید، در آینده جگوار لندرور نقشی اساسی خواهد داشت.

 

“هدف اصلی همکاری ما با Multiverse این است که همه کارمندان خود را برای استفاده از داده ها، به دست آوردن بینش و ایجاد راه حل های ارزشمند توانمند کنیم.”

 

به گفته یوان بلر، بنیانگذار و مدیر عامل Multiverse، این برنامه “یکی از بزرگترین برنامه های کارآموزی داده است که تا کنون در بریتانیا راه اندازی شده است.”

 

تمرکز مجدد بر آموزش یک اصل کلیدی استراتژی Reimagine JLR است که هدف آن تثبیت این دو برند به عنوان رهبران بازار خودروهای لوکس EV است.

منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

1 × 3 =