اشکودا کانسپت هفت نفره برقی ویژن 7 اس را در 30 آگوست رونمایی می کند

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : اشکودا پیش‌نمایش خودروی مفهومی الکتریکی جدید خود با نام ویژن 7 اس را پیش از رونمایی رسمی در 30 آگوست به نمایش گذاشته است.

طرح‌های منتشر شده توسط این مارک، زبان طراحی جدید Modern Solid آن را نشان می‌دهد، یک انحراف اساسی از سبک خودروهای موجود خود مانند Skoda Enyaq iV.

فاسیای جلو ناهموارتر از آن چیزی است که در Enyaq دیده می شود، به لطف یک صفحه چوبی شکاف دار بزرگ، که به روکش اطراف قوس چرخ ها و رکاب های جانبی می ریزد. شکاف ها توسط یک بخش نارنجی مرکزی با متن سفید با خواندن “مدرن جامد” به دو نیم تقسیم می شوند.

 

در بالای صفحه اسکید چراغ‌های T شکل وجود دارد که به دو لامپ مربعی و نوارهای نورانی شبه ابرو در طول روز تقسیم شده‌اند. اینها با شاتل کاپوت و قسمت جلوپنجره متضاد با رنگ روبرو می شوند که بسیار کوچکتر از Enyaq است.

 

یک دوربین دید عقب به جای یک آینه درب سنتی در سمت راننده قرار دارد اما در سمت مقابل کاملا حذف شده است.

 

یک خط کمربند منحنی دور Vision 7S می‌پیچد و به قسمت پشتی تیز با همان موتیف نور T شکل در جلو می‌چرخد – به دلیل وجود بخش‌های مربعی انباشته، کاملاً شبیه رنجروور ظاهر می‌شود.

 

اسپویلر عقب ظاهری اسپورت‌تر به خودرو می‌دهد، اگرچه – در صورت احتمالی کانسپت 7S در نهایت یک خودروی تولیدی را به ارمغان می‌آورد – این می‌تواند برای نسخه‌های پیشرفته vRS در نظر گرفته شود.

 

چرخ‌های اسکنه‌دار با مشخصات پایین در هر گوشه قرار دارند و به نظر می‌رسد که تکاملی از طراحی «Regulus» است که در Enyaq استاندارد است.

طرح Skoda Vision 7S Concept 2022 ربع جلویی
طرح ربع عقب Skoda Vision 7S Concept 2022

منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

6 + 20 =