جگوار XF Sportbrake در مقابل رقبا

رونق ظاهراً پایان ناپذیر شاسی بلند، ردپایی از تخریب را در نمودارهای فروش به جا گذاشته است، همه چیز، از خودروهای شهری گرفته تا خودروهای اجرایی که در سالن نمایشگاه برای جان خود می جنگند، زیرا خریداران برای خودروهای حجیم و غیرمجاز خود تلاش می کنند. برادران مغرض در مسیر ضرب و شتم.

با توجه به اینکه تقریباً به هر کلاس و طاقچه ای ارتفاع سواری تزریق می شود و مقدار زیادی روکش بدنه درشت به آنها داده می شود، سرنوشت محصولات کمتر آشکارا در فضای باز به طور فزاینده ای متزلزل به نظر می رسد. حقیقت واضح این است که اگر به نظر نمی‌رسد که نمای شمالی ایگر را به راحتی شمال دایره‌ای کنترل کند، اکثر خریداران چندان هیجان‌زده نمی‌شوند.

و شاید هیچ گونه زیرگونه ای سخت تر از خودرو استیت آسیب ندیده باشد. زمانی که گزینه بدیهی برای کسانی که فضای بیشتری برای خانواده‌های در حال رشد می‌خواهند یا برای حمل اجسام بزرگ یا زندگی عجیب و غریب می‌خواهند، باربرها به طور فزاینده‌ای توسط شاسی‌بلندهایی که از بیرون بزرگ‌تر و همه‌کاره‌تر به نظر می‌رسند، غصب می‌شوند، اما به ندرت ظرفیت حمل بیشتری دارند.

جگوار XF
خودرو جگوار XF Sportbrake

با این حال، همه از این واگن‌های شگفت‌انگیز دست برنداشته‌اند، و مطمئناً جگوار که اخیراً جگوار XF Sportbrake خود را به‌روزرسانی کرده است، دست برنداشته‌اند. همانطور که انتظار دارید، ظاهر تیزتر، فضای داخلی کلاس‌تر و طیف وسیعی از موتورها وجود دارد که در عین مصرف سوخت کمتر، عملکرد بهتری را ارائه می‌دهند. تا اینجا، بسیار قابل پیش بینی است. با این حال، این فقط ورق فلزی نیست که ماساژ داده شده است: قیمت ها نیز بوده است، اما نه آنطور که شما فکر می کنید.

به عنوان مثال، آیا XF یا یک BMW سری 3 Touring با قیمت مشابه و به همان اندازه پریمیوم اما کوچکتر را می خواهید؟ یا، اگر به طور دیگری به آن نگاه کنیم، شما در بازار یک بازار اصلی بزرگ مانند Skoda Superb هستید، اما اکنون به نظر می رسد که یک جگوار در دسترس است. پس چیکار میکنی؟ خب بیایید بفهمیم

دیدگاهتان را بنویسید

سیزده + 11 =