رنجروور اسپرت جدید با 616 اسب بخار SVR به همراه EV

لندروور تمرکز داخلی خود را از نسل پنجم رنجروور که به زودی به بازار عرضه می‌کند، به توسعه رنج روور اسپورت 2023 تغییر می‌دهد که نسخه فعلی آن به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای این شرکت تبدیل شده است.

با توجه به عرضه حدود یک سال پس از برادر سایز کامل خود، Mk3 Range Rover Sport جدید، نقش اساسی در حمایت از جگوار لندرور ایفا خواهد کرد، زیرا این شرکت برنامه برق رسانی گسترده و سریع را آغاز می کند. در پنج سال گذشته، هر سال، مدل فعلی بیش از 40 درصد از رنج روور استاندارد پیشی گرفته است و اخیراً با مدل کوچک‌تر Evoque و Discovery Sport به عنوان پرفروش‌ترین مدل کلی JLR دست و پنجه نرم کرده است.

گسترش معماری جدید MLA Flex لندروور به بزرگترین مدل های آن به این معنی است که Mk3 Range Rover Sport پیشنهادی کاملاً متفاوت با خودروی فعلی خواهد بود که تا زمان تعویض 10 سال از عمر آن می گذرد.

رنجروور
خودرو رنجروور

این پوسته جدید که ادعا می‌کند 50 درصد سفتی پیچشی بیشتر و 24 درصد نویز ناشی از سازه را کاهش می‌دهد، نوید بهبود قابل‌توجهی اصلاح نورد را برای خانواده رنج روور می‌دهد. اسپورت، به‌ویژه، می‌تواند بر اعتبار پویایی خود به عنوان رقیب پورشه کاین تمرکز بیشتری داشته باشد.

این امر به‌ویژه با توجه به توافق‌نامه اشتراک پیشرانه بین JLR و BMW قابل توجه است. این اتصال به این معنی است که قوی‌ترین خودرو رنجروور اسپرت SVR سوپرشارژر V8 خود را با یک موتور 4.4 لیتری V8 با توربوشارژ دوقلو توسعه‌یافته بی‌ام‌و تعویض می‌کند، که راه را برای افزایش شدید قدرت و – به طور اساسی‌تر – یک پلاگین بسیار قوی هموار می‌کند. در گزینه پیشرانه هیبریدی

دیدگاهتان را بنویسید

پنج × چهار =