جیپ گرند چروکی PHEV با قیمت 69000 پوند وارد بریتانیا می شود

به گزارش بلاگ خودرو نتگام :پرچمدار جدید جیپ گرند چروکی با قیمت 69900 پوند در بریتانیا عرضه شده است و منحصراً در ظاهر هیبریدی پلاگین 375 اسب بخاری عرضه می شود و نقش اصلی را در تعهد جیپ برای عرضه تمام برقی در اروپا ایفا می کند.

این سومین مدل PHEV برند 4×4 است که در اروپا عرضه می‌شود، پس از نسخه‌های 4X کراس اوورهای کوچک‌تر جیپ رنگید و جیپ کامپس، و زمانی که این شرکت استراتژی بلندپروازانه‌ای را برای تقویت حضور خود در اروپا و برق‌رسانی خط تولید خود آغاز می‌کند، وارد بازار می‌شود.

این شرکت امسال فروش مدل‌های احتراق خالص را در اروپا – به استثنای ایتالیا – متوقف می‌کند و تنها مدل‌های پلاگین هیبریدی با نشان 4X و هیبریدهای ملایم را در آستانه برق‌رسانی کامل ارائه می‌کند. مدیرعامل کریستین مونیر تأیید کرد که متعاقباً تا سال 2025 یک مدل کاملاً الکتریکی را در «هر بخش عمده شاسی‌بلندها» اضافه می‌کند که تا آن زمان 70 درصد از فروش جهانی آن الکتریکی خواهد شد.

 

 

جیپ در حال حاضر پرفروش‌ترین برند خودروهای کم آلاینده در ایتالیا است، جایی که Compass و Renegade ساخته می‌شوند، و Wrangler 4xe جدید ادعا می‌شود که پرفروش‌ترین PHEV در بازار داخلی جیپ در ایالات متحده است و 25 درصد از این شرکت را تشکیل می‌دهد. حجم در منطقه

 

مونیر به خبرنگاران گفت: “ما در حال تسریع برق رسانی، تقویت قابلیت 4×4 و روحیه آزادی با برق رسانی هستیم.

 

“این فقط در مورد سبزتر بودن نیست، بلکه در مورد تأکید و بهبود قابلیت های جیپ های ما است – آنها را سرگرم کننده تر، هیجان انگیزتر، پایدارتر می کند و می تواند بی سر و صدا از جاده خارج شود.”

 

جزئیات اولین خودروی برقی خالص جیپ روی زمین باقی مانده است، اما مونیر به مفهوم مگنتو EV مبتنی بر جیپ رانگلر – “جیپ بیشتر از جیپ” – به عنوان نشانه ای از اولویت های آن در طول تغییر به سمت الکتریکی شدن اشاره کرد.

تصاویر رسمی 99 Jeep Grand Cherokee 4X 2022 منجر می شود
98 Jeep Grand Cherokee 4xe 2022 تصاویر رسمی دوتایی ثابت
97 جیپ گرند چروکی 4xe 2022 تصاویر رسمی آنتن ثابت
تصاویر رسمی داخلی 95 جیپ گرند چروکی 4X 2022
داشبورد تصاویر رسمی 94 Jeep Grand Cherokee 4xe 2022
93 Jeep Grand Cherokee 4xe 2022 تصاویر رسمی اطلاعات سرگرمی مسافران
89 عکس رسمی Jeep Grand Cherokee 4X 2022 روی برف انجام می شود
91 Jeep Grand Cherokee 4xe 2022 تصاویر رسمی تزئینات داخلی
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

یازده − 2 =