دوج کانسپت شارژر پرقدرت Daytona SRT را معرفی کرد

خودروساز آمریکایی دوج یک خودروی مفهومی الکتریکی را بر اساس چارجر معرفی کرده است که این شرکت آن را «آینده ماهیچه های برقی» نامیده است.

این خودروی برقی با عملکرد بالا Dodge Charger Daytona SRT مفهومی نامیده می‌شود و در هفته سرعت دوج در میشیگان معرفی شده است.

دوج می‌گوید این کانسپت دارای یک پیشرانه جدید به نام Banshee است که در مقایسه با سایر خطوط عملکرد Hemi، Hellcat و Redeye، اوج عملکرد را افزایش می‌دهد.

پیشرانه 800 ولتی آن با چهار چرخ متحرک همراه شده است، به این معنی که چارجر دیتونا SRT ادعا می‌شود در «همه معیارهای کلیدی عملکرد» سریع‌تر از هلکت است.

این مفهوم همچنین دارای چندین فناوری جدید است که در خودروهای برقی معمولی دیده نمی شود. دارای یک گیربکس چند سرعته با تعویض دنده های الکترومکانیکی و همچنین دکمه «Powershot» است که شتاب سریعی را اضافه می کند.

دوج ادعا می‌کند که این خودرو به سیستم ویژه «اگزوز محفظه‌ای فراتزونیک» مجهز است که صدایی 126 دسی‌بل منتشر می‌کند – به اندازه یک دوج چارجر SRT Hellcat با قدرت 787 اسب بخار V8.

دوج می‌گوید این سیستم شامل یک تقویت‌کننده و محفظه تنظیم است که هر دو در عقب خودرو قرار گرفته‌اند. ویدیوی زیر را تماشا کنید تا متوجه شوید که کانسپت Charger SRT Daytona SRT واقعا چقدر پر سر و صدا است.

دوج چارجر EV Daytona SRT
دوج چارجر SRT دیتونا جلو
چراغ جلوی Dodge Charger SRT Daytona
طرح داخلی Dodge Charger SRT Daytona
چراغ عقب دوج چارجر SRT دیتونا 2
صندلی های عقب Dodge Charger SRT Daytona
سوئیچ راه اندازی Dodge Charger SRT Daytona
طرح چراغ عقب Dodge Charger SRT Daytona
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

نوزده − 2 =