راهنمای خرید تقریباً جدید Seat Leon Estate

املاک خانوادگی می‌تواند به اندازه یک تکه تکه سفید کسل‌کننده باشد، اما این Seat Leon مقرون به صرفه در زیر قوس‌های چرخ‌های مخمر و عضلانی خود هدفی جدی دارد.

این واگن نه تنها خوش‌نظر است، بلکه تیز، گرد و کارآمد است، و این واگن از دریچه‌ای برای کاربردی بودن و جادار بودن برای هزینه‌های اضافی بسیار کمی در جلوی خودروهای دست دوم استفاده می‌کند.

 

موتور پایه 1.0 لیتری بنزینی با نشان 1.0 TSI 110 است و آن را رد نکنید. از دورهای پایین به اندازه کافی خوب حرکت می‌کند و برای همگام شدن با ترافیک سریع‌تر مشکلی ندارد. با این اوصاف، احتمالاً از قدرت اضافی 1.5 لیتری بنزینی 128 اسب بخاری با نشان 1.5 TSI 130 قدردانی خواهید کرد – این موتور دوست داشتنی است. همچنین نسخه 148 اسب بخاری از همان موتور 1.5 لیتری با نشان 1.5 TSI 150 و 2.0 لیتری 187 اسب بخاری با نشان 2.0 TSI 190 وجود دارد. نسخه های هیبریدی ملایم 1.0 و 1.5 TSI نیز دیزلی در دسترس نیستند، اما گزینه های دیزلی وجود ندارد. .

 

در بالای این محدوده، یک پلاگین هیبریدی سازگار با محیط زیست (PHEV) وجود دارد که نام خلاقانه e-Hybrid نامگذاری شده است. این خودرو از یک موتور 1.4 لیتری بنزینی با موتور الکتریکی استفاده می کند که قدرت را به 201 اسب بخار افزایش می دهد.

 

 

تریم SE سطح ابتدایی به طرز شگفت انگیزی مجهز است. آلیاژهای 16 اینچی، تهویه مطبوع، استارت بدون کلید و کروز کنترل را به صورت استاندارد دریافت می کنید. به SE Dynamic و علاوه بر ارتقاهای مختلف سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، خریداران از حسگرهای پارک جلو، رینگ های آلیاژی 17 اینچی بزرگتر و شیشه های عقب رنگی نیز لذت خواهند برد.

 

تریم FR با نقاط قوت لئون مطابقت دارد و سیستم تعلیق اسپرت استاندارد آن را در پیچ ها بسیار سرگرم کننده می کند. مزایای بیشتری نسبت به تزئینات SE Dynamic، از جمله آینه دید عقب با نور خودکار، برف پاک کن های حساس به باران و کنترل آب و هوا دریافت می کنید.

ردیابی سه ماهه جلو Seat Leon Estate 2020
Seat Leon Estate 2020 قرمز کناری
Seat Leon Estate 2020 ربع عقب قرمز
فضای داخلی Seat Leon Estate 2020
اطلاعات سرگرمی Seat Leon Estate 2020
صندلی‌های عقب Seat Leon Estate 2020
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

5 × سه =