راهنمای خرید تقریبا جدید: Volvo V90

به گزارش بلاگ خودرو نتگام :در برنامه تلویزیونی دوستان، فیبی یک بار گفت: Volvo V90 را بارگیری کنید. من می خواهم یک مادر فوتبال شوم و این اساساً تصویر گذشته سازنده را خلاصه می کند. به خصوص با املاک آن، اغلب متوجه می‌شوید که صرفاً به دلیل ویژگی‌های معقول و عملی آن که برای زندگی روزمره خانوادگی شما مفید است، یکی را می‌خرید.

با این حال، به زمان حال سفر کنید و این داستان تا حدودی متفاوت است. ولوو V90 که در اینجا معرفی می‌کنیم با مدل‌های قبلی خود فاصله زیادی دارد. مطمئناً جادار است و زندگی با آن آسان است، اما اکنون سبک و تجمل بسیار بیشتری با هم ترکیب شده است. طراح توماس اینگنلث توانسته است فضای داخلی مناسب خانواده را حفظ کند اما آن را با دوز سالم Scandi-cool ترکیب کند.

 

مواد استفاده شده در داخل کابین گران به نظر می رسند و احساس می کنند، در حالی که یک صفحه نمایش لمسی پرتره 9.0 اینچی در مرکز داشبورد قرار می گیرد. کل طرح بندی آسان برای استفاده است و به عنوان یک نمونه خوب برای آن کلیشه قدیمی در مورد عقل سلیم سوئدی عمل می کند.

 

 

ولوو تقاضای مصرف کنندگان برای تجهیزات را نیز درک می کند، بنابراین این مدل عقب نشینی نمی کند. حتی با تریم Momentum سطح پایه، چراغ‌های جلو LED، صندلی‌های چرمی گرم شونده، ناوبری ماهواره‌ای، بلوتوث و رادیو DAB را دریافت می‌کنید. علاوه بر این، دارای صندوق عقب برقی، استارت بدون کلید و سنسورهای پارک عقب است.

V90 بدون سیستم تعلیق و مخصوصاً در دمپرهای تطبیقی ​​(اختیاری از جدید)، یک رزمناو بسیار قدرتمند و توانا است. بر روی بیشتر سطوح با سرعت شهری به شکلی متشکل سوار می شود و اصلاح بزرگراه آن عالی است. این مدل نیز به خوبی کنترل می‌شود – مخصوصاً اتومبیل‌های R-Design.

Volvo V90 2017 در پیچ های ردیابی یک چهارم جلو
داشبورد Volvo V90 2017
ردیابی جانبی ولوو V90 2017
جزئیات موتور Volvo V90 2017
گوشه ردیاب عقب ولوو V90 2017
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

16 − 7 =