درایو واکسهال آسترا 1.5 Turbo D 2022 UK

به گزارش بلاگ خودرو نتگام :در چیزی که می‌تواند غیرمحتمل‌ترین داستان بازگشت از زمانی که کیت بوش چند هفته پیش با آهنگ ۱۹۸۵ Running Up That Hill در صدر جدول قرار گرفت، دیزل در بازار خودروهای جدید کمی از تجدید حیات لذت می‌برد. حتی پس از سال‌ها اهریمن‌سازی، دیزل همچنان به عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین و کارآمدترین وسیله برای طی کردن مسافت‌های بزرگ با سرعت ثابت،واکسهال آسترا افتخار می‌کند.

تا زمان ظهور باتری‌های حالت جامد و تکثیر شارژرهای EV در سراسر اروپا، مطمئناً جایی در خط‌آپ‌های محصولات خاص برای مدلی باقی خواهد ماند که از پمپ‌های مشکی استفاده می‌کند. به همین دلیل است که واکسهال آسترا جدید (مانند سیتروئن C4 و پژو 308 که ارتباط نزدیکی با آن دارد) با موتور دیزلی و همچنین بنزینی، هیبریدی پلاگین و برقی عرضه می شود.

 

این تنوع پیشرانه بی‌نظیر است و به‌ویژه در این مورد، با توجه به انعطاف‌پذیری هدفی که برای رقیب فورد فوکوس واکسهال فراهم می‌کند، استقبال می‌شود. فرار شهری، خودروی خانوادگی مناسب برای ناوگان یا مایل مانچر مناسب: همه این کارها را انجام می دهد.

 

 

این دیزل به یک موتور 1.5 لیتری توربو چهار دیگ مجهز شده است که قدرت 128 اسب بخاری تولید می کند، بنابراین در مسیر مستقیم سبک است، اما مهمتر از آن، گشتاور قابل قبولی معادل 221 پوند فوت ارائه می دهد که خود را به خوبی شناخته شده است. در میان رده‌ها – با دادن آن غرغر تنبل اما مؤثر که رانندگی با روغن‌سوز را تجربه‌ای نسبتاً کم تلاش و غیرقابل فکر می‌کند.

 

این توده در چرخه تست WLTP بیش از 60 مایل در هر کیلوگرم وزن خواهد داشت، بنابراین نسبت به سه گانه 1.2 لیتری توربو بنزینی تقریباً قدرتمند اما کمی پرقدرت تر است که اخیراً آزمایش کردیم – اگرچه بدیهی است که در سرعت بالا در بهترین حالت خود قرار دارد. کشتی تفریحی. و این فقط به دلایل اقتصادی نیست.

 

 

در حالت بیکار و زیر بار، این یک موتور با صدای خشن است که از نظر شنیداری با چیزی که در غیر این صورت یک بازسازی اساسی طراحی بسیار موفق و آشکارا برتر – داخل و خارج – برای Astra است، تطابق ندارد. با یک قدم کمرنگ می‌شود، اما رسیدن به آنجا یادآور این است که چرا الهام گرفتن از موسیقی متن دیزل همیشه دشوار بوده است، و سواری Astra به اندازه کافی آرام یا نرم نیست که بتواند سر و صدا را جبران کند.

 

با این حال، واقعاً، اینها ایرادات کوچکی در محصولی هستند که به نظر می رسد باید بسیار بیشتر از قیمت آن باشد. کابین از نظر بصری بسیار الهام‌بخش‌تر از هر نوع فوکوس است (حتی با چسباندن پلاستیک مشکی پیانویی مستعد اثرانگشت) و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی شفاف و شهودی، نمونه اغلب خسته‌کننده در Seat Leon و Volkswagen Golf را بهتر می‌کند. . همه چیز تا حد زیادی در جایی است که شما انتظار دارید – به جز چند عملکردی که نیاز به بررسی منو دارند – و مانند هر چیز دیگری راحت و جادار است.

Vauxhall Astra Ultimate 519703
Vauxhall Astra Ultimate 519710
Vauxhall Astra Ultimate 519717
Vauxhall Astra Ultimate 519719
Vauxhall Astra Ultimate 519724
Vauxhall Astra Ultimate 519738
Vauxhall Astra Ultimate 519764
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

4 + 17 =