راهنمای خرید کارکرده تویوتا MR2

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : اگر به دنبال کمی سرگرمی ارزان قیمت هستید و به دنبال یک خودروی اسپرت روباز و دو سرنشین با قابلیت چرخش مناسب و مقرون به صرفه هستید، ممکن است افکار شما فوراً به سمت نوعی مزدا MX-5 دست دوم کشیده شود، اما آیا می توانم در عوض نسل سوم تویوتا MR2 را به شما معرفی کنم؟

این جواهر کوچک از سال 2000 تا 2006 تولید شد و اکنون می توان آن را برای بادام زمینی خریداری کرد، و در حالی که اشتراکات زیادی با مزدای نمادین دارد، مانند لذت باد در مو و وعده حداقل قابلیت اطمینان طولانی مدت. تفاوت آن با نصب موتور آن در وسط کشتی، درست مانند دو مدل قبلی آن است.

 

اوه بله، آن پیشینیان. ببینید، در سال 1985 بود که تویوتا برای اولین بار یک MR2، موتور وسط، دو صندلی، دیفرانسیل عقب، با سقف T-bar، مجموعه ای سرگرم کننده را عرضه کرد که به شدت تحت تأثیر فیات X1/9 لذت بخش بود. در سال 1990، Mk2 جایگزین آن شد، که بزرگ‌تر، از نظر ظاهری گردتر، سنگین‌تر و مطمئناً در نسخه‌های قبلی‌اش کمی تیزتر بود.

 

با این حال، Mk3 یک جانور بسیار متفاوت از دو تکرار اول بود. کوچک‌تر و سبک‌تر بود و برای اولین بار کاملاً تبدیل‌پذیر بود، با سقفی که به‌طور شگفت‌انگیزی سریع و آسان پایین‌آمده یا از داخل کابین بلند می‌شد. وزن آن فقط 975 کیلوگرم بود که سبک تر از نمونه اصلی بود و از یک موتور چهار سیلندر 1.8 لیتری 138 اسب بخاری دوگانه بادامک تمام آلیاژی و دوگانه آلیاژی با آداب و رسوم واضح و پاسخگو استفاده می کرد. عملکرد را به ترتیب 0-62 مایل در ساعت در 7.9 ثانیه در نظر بگیرید.

 

 

بقیه ماشین ها به همان اندازه لذت بخش هستند. این به طور شگفت انگیزی راحت است، با موقعیت رانندگی کم شیب و دید عالی در همه جا. تعویض دنده (یک دستی پنج سرعته استاندارد در خودروهای قبلی بود، در حالی که بعداً، خودروهای بعد از 2002 یک گیربکس شش سرعته و حتی گزینه خودکار متوالی ترفند اضافه کردند) پرتاب کوتاهی دارد و در کارکرد نرم است.

تویوتا mr2 ربع جلو 99
پنینگ جانبی 98 تویوتا mr2
پنینگ ربع عقب تویوتا mr2 97
95 صندلی تویوتا mr2
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

5 × 3 =