کیا Xceed به روز شده با قیمت از 23000 پوند

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : کراس اوور جدید کیا Xceed اواخر سال جاری با قیمت 23000 پوند وارد بازار می شود و بدنه اصلاح شده و فضای داخلی ارتقا یافته را به ارمغان می آورد.

Xceed به روز شده همچنین دارای یک خط موتور تجدید شده و تغییراتی در دینامیک رانندگی است که به گفته این شرکت، “جایگزین اسپورت‌تری” برای سایر مدل‌های بزرگتر در فروش ارائه می‌کند.

 

این مدل با سه موتور در سرزمین اصلی اروپا عرضه می‌شود که تنها دو موتور آن به بریتانیا می‌آیند، جایی که Xceed 10 درصد از فروش کیا را به خود اختصاص می‌دهد. در سواحل ما، محدوده با موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر با قدرت 157 اسب بخار و 186 پوند فوت شروع می شود.

 

یک پیشرانه هیبریدی پلاگین نیز در دسترس خواهد بود که یک موتور 1.6 لیتری بنزینی را با یک جعبه دنده شش سرعته دوکلاچه، یک باتری 8.9 کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی 60 اسب بخاری جفت می کند. این خودرو یک سیستم ترکیبی 141 اسب بخاری و 195 پوند فوتی و میانگین کلی تا 29 مایل رانندگی فقط الکتریکی را ارائه می دهد که به گفته شرکت، مسافتی معادل 37 مایل در شهر است.

 

کیا می‌گوید سواری کراس اوور را با گنجاندن درپوش‌های برگشتی هیدرولیک جلو که برای اولین بار در مدل Ceed استفاده می‌شود، بهبود بخشیده است.

 

در داخل، Xceed فناوری و تجهیزات ایمنی جدید دریافت می کند. یک سیستم ناوبری با صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی به صورت استاندارد گنجانده شده است، با قابلیت اتصال همزمان دو دستگاه تلفن همراه.

 

یک دسته ابزار دیجیتال 12.3 اینچی نیز به عنوان یک آپشن موجود است. رانندگان می‌توانند از برنامه‌های تلفن همراه بهبودیافته، مانند اتصال Google یا Apple diary استفاده کنند.

 

از دیگر تجهیزات موجود می توان به سیستم صوتی JBL ممتاز، صندلی های دارای گرمکن و تهویه، فرمان گرم شونده، کنترل آب و هوای دو منطقه ای و آینه های برقی اشاره کرد.

 

تریم جدید، GT-Line S، بدنه سفارشی، مانند چرخ‌های بزرگ‌تر، 18 اینچی، ورودی‌های هوای پایین‌تر و سپرهای جانبی، پرده‌های هوای کرومی اصلاح‌شده، چراغ‌های عقب LED شش ضلعی و دیفیوزر اسپرت را به دست می‌آورد. قیمت آن از 29995 پوند می‌باشد که برای مزدا CX-5 سطح پایه کافی است.

 

Sjoerd Knipping، معاون بازاریابی و محصول در کیا اروپا، گفت: «مشتریان ما ترکیب منحصر به فرد Xceed از هندلینگ پویا، عملی بودن روزمره و فناوری داخل خودرو را تحسین کرده اند. این مدل جدید با مجموعه ای از تغییرات شیک طراحی بیرونی و داخلی و ویژگی های جدید فناوری بر این نقاط قوت استوار است.

کیا xceed gt top
کیا xceed gt عقب
کیا xceed side
کیا Xceed gt
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

هجده − دو =