فروش جدید BYD Atto 3 در بریتانیا تا پایان سال 2022 تایید شد

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : غول چینی BYD Atto 3 در هفته های آینده تحویل اروپای سه خودروی الکتریکی را آغاز خواهد کرد و از جایگاهی در بازار استفاده می کند که به سرعت از آغاز فروش محدود در سال 2021 ایجاد کرده است.

BYD که قبلاً از طریق بخش خودروهای تجاری مستقر در مجارستان در اروپا فعال است و در بریتانیا به خاطر اتوبوس های برقی خود شناخته می شود، برای اولین بار برنامه های خود را برای فروش خودروهای برقی مسافربری در اروپا در سال 2020 تأیید کرد که با شاسی بلند رقیب آئودی E-tron شروع شد و در ابتدا بر روی آن تمرکز کرد. نروژ

 

این برند قبلا ارائه کرده بود کراس اوور برقی e6 در حجم محدودی در بریتانیا، عمدتاً برای ناوگان اجاره خصوصی، اما نزدیک به یک دهه است که از بازار خودروی اروپا غایب بوده است. اکنون این خودرو با سه خودروی برقی با هدف ربودن سهم بازار از تسلا در محبوب‌ترین بخش‌های بازار هدف قرار گرفته است – و یکی از آنها به بریتانیا خواهد آمد.

 

BYD یکی از چندین شرکت خودروهای برقی مستقر در چین است که قصد دارد سهم بازار قابل توجهی را در اروپا به دست آورد، همراه با رقبای Aiways، Great Wall Motor و Nio – که هر کدام اخیراً شروع به فروش خودرو در سرزمین اصلی کرده‌اند.

 

در ابتدا، BYD روی بلژیک، دانمارک، لوکزامبورگ، سوئد تمرکز خواهد کرد. هلند و نروژ، اما اشاره کرده است که برنامه هایی برای ورود به بریتانیا قریب الوقوع است.

 

 

اولین مدلی که بر اساس معماری جدید E-Platform 3.0 BYD ساخته می شود، Atto 3 با قدرت 201 اسب بخار، از نظر اندازه شبیه به MG ZS EV است – با طول 4.5 متر، عرض 1.9 متر و ارتفاع 1.6 متر – و از نظر اندازه مشابه است. از ویژگی های عملکرد، ارائه برد 261 مایل در سیکل ترکیبی WLTP، سرعت 0-62 مایل بر ساعت 7.3 ثانیه و شارژ با نرخ تا 80 کیلووات.

BYD ATTO
BYD TANG
بید هان
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

سه × دو =