چرا OVO Energy از انقلاب دوچرخه های الکترونیکی حمایت می کند؟

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : دفعه بعد که از کسی راه ساده ای برای کاهش ردپای کربن خود خواستید، و او به شما گفت: “سوار دوچرخه خود شوید”، توهین نشوید. انتخاب قدرت پدال بر روی ماشین، اتوبوس، تراموا یا قطار یکی از ساده ترین راه ها برای کاهش تاثیر سفرهایی است که انجام می دهیم – به خصوص در مناطق شلوغ شهری، جایی که به نظر می رسد زمان زیادی را صرف ایجاد وسایل زیادی می کنیم. کربن و انتشار گازهای گلخانه ای در حالی که اصلاً خیلی سریع حرکت نمی کند.

بر اساس دانشگاه آکسفورد، دوچرخه سواری روزانه می تواند خروجی CO2 حمل و نقل روزانه شما را تا 84 درصد کاهش دهد. به همین ترتیب، انجام تنها یک سفر با دوچرخه در روز می تواند ردپای کربن سالانه شما را بیش از 6 درصد کاهش دهد. دوچرخه سواری نیز یک راه عالی است از نظر جسمی سالم تر بمانند، در حالی که کمک مثبتی به سلامت روان شما می کند. بنابراین، مزایای انجام سفرهای بیشتر با دو چرخ را تصور کنید. به همین دلیل است که OVO Energy در حال سرمایه گذاری در یک طرح مبتکرانه اجاره دوچرخه توسط nextbike که نحوه سفر مردم در گلاسکو، کاردیف و دره گلامورگان را تغییر می دهد. به عنوان بخشی از مأموریت خود برای ارزان‌تر، ساده‌تر و سبزتر کردن انرژی خانه، OVO Energy همیشه فراتر از برق 100٪ تجدیدپذیری که به همه مشتریانش ارائه می‌کند، فکر می‌کند و راه‌های بیشتری برای کمک به آنها برای کاهش تأثیر کربن گسترده‌تر خود پیدا می‌کند. که شامل کاشتن نزدیک به دو میلیون درخت کاهش دهنده کربن به نمایندگی از یک میلیون عضوبنابراین، کمک به مردم برای چرخه بیشتر شاید قدم منطقی بعدی بود. اینگونه است که می‌بینیم به سمت گلاسکو می‌رویم تا دوچرخه‌های OVO Energy را برای خود تجربه کنیم.

 

درباره طرح دوچرخه الکترونیکی OVO Energy بیشتر بدانید

 

 

در خارج از گلاسکو مرکزی، لی ریچاردز، مدیر توسعه کسب و کار nextbike را ملاقات می کنیم و برای یافتن چرخ های خود به راه می افتیم – فرآیندی که بسیار آسان است. با استفاده از برنامه ساده و شهودی nextbike تلفن هوشمند، ما به سرعت یک ایستگاه دوچرخه را در سراسر جاده می بینیم – با یک قفسه کامل از دوچرخه های الکترونیکی OVO Energy و دوچرخه های پدالی در رنگ سبز روشن چشم نوازشان که همگی آماده اجاره هستند.

 

با همگام سازی کارت اعتباری یا نقدی شما با برنامه، پرداخت هزینه دوچرخه و رها کردن آن از اسکله چند ثانیه طول می کشد. به سادگی دوچرخه مورد نظر خود را انتخاب کنید، از برنامه برای اسکن کد QR آن استفاده کنید، سپس دوچرخه مربوطه را در برنامه انتخاب کنید. خودشه.

AC OVO Bikes GlasgowStreets 1

AC OVO Bikes Lead v2
AC OVO Bikes Botanical Gardens
جزئیات دوچرخه AC OVO 1
AC OVO Bikes UbiquitousChip 1
جزئیات دوچرخه AC OVO 3
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

12 − 12 =