فیسکر با شاسی بلند EV Pear پیش می رود

با توجه به اینکه شاسی بلند Fisker Ocean در اوایل سال آینده در اتریش وارد تولید می شود، استارت آپ خودروهای الکتریکی ایالات متحده توجه خود را به سمت توسعه خودروی شهری کوچکتر Pear معطوف کرده است – که به گفته آن برای جاه طلبی آن بسیار مهم است. برنامه های رشد

Fisker Ocean یک رقیب تسلا مدل 3 است که قرار است تا یک سال دیگر در بریتانیا فرود بیاید و اولین حضور عمومی خود را در جشنواره سرعت امسال داشته است.

 

در همین حال، گلابی (انقلاب خودروهای الکتریکی شخصی) پیشنهادی بسیار فشرده تر و مقرون به صرفه است. (قیمت اولیه کمتر از 28000 پوند در نظر گرفته شده است.) رئیس شرکت هنریک فیسکر به Autocar گفت: گلابی خودرویی است که در نهایت ما را به یک میلیون وسیله نقلیه در سال 2027 می رساند – امیدواریم – در سال.

این خودر توسط غول تولیدکننده فناوری فاکسکان در تاسیساتی در اوهایو – که قبلاً متعلق به جنرال موتورز بود – با نرخ اولیه 250000 دستگاه در سال از سال 2024 ساخته خواهد شد.

 

 

گلابی بر اساس یک پلت فرم فولادی اختصاصی – ارزان تر از معماری اسکیت برد آلومینیومی اقیانوس – ساخته خواهد شد که برای تولید دو خودروی الکتریکی دیگر استفاده خواهد شد. تمرکز غالب برنامه توسعه آن ساده کردن هزینه های تولید است تا اطمینان حاصل شود که می توان آن را به عنوان “خودروی درجه یک با قیمت زیر 30000 دلار” فروخت.

فیسکر Alpay Uguz را که قبلاً مدیر کل خط تولید شاسی‌بلندهای BMW در کارولینای جنوبی بود، به‌عنوان «گوروی تولید» منصوب کرده است تا با فاکس‌کان برای ادغام هزینه‌ها در این خط همکاری کند، که به گفته هنریک فیسکر، بخشی از جاه‌طلبی نهایی شرکت او است. برای متحول کردن تولید خودرو و تا حدی زنجیره تامین.”

فیسکر گلابی 2025 اتوکار ربع استاتیک رندر
Fisker Ocean 2022 استاتیک ربع جلویی
ردیابی سه ماهه جلویی Fisker Ocean 2022
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

1 × 1 =