مائوریتزیو رگیانی پس از 16 سال از سمت خود به عنوان مدیر فنی لامبورگینی کناره گیری کرد و معاون موتوراسپرت لامبورگینی شد و این شرکت منصوب کرد. روون موهر به عنوان CTO جدید آن.
رگیانی در سال 2006 به لامبورگینی پیوست و بر برخی از موفقترین سوپراسپرتهای این برند، از جمله Murciélago، Aventador و Huracán و اولین SUV مدرن این شرکت، Urus نظارت کرده است.
او کار خودروسازی خود را در سال 1983 در بخش طراحی و توسعه موتور مازراتی آغاز کرد، قبل از پیوستن به بوگاتی، جایی که او مسئولیت پیشرانه 3.5 لیتری V12 چهار توربوشارژ EB110 را بر عهده داشت.
بهعنوان نایب رئیس موتوراسپرت، این اسپانیایی اکنون بر هدایت استراتژیک اسکوادرا کورس لامبورگینی نظارت خواهد کرد، حرکتی که به گفته این شرکت، «در زمان انتقال بخش مسابقه به سمت آیندهای پایدارتر» صورت میگیرد.
وینکلمن گفت: «او پدر موفقترین مدلهای لامبورگینی، از آونتادور تا اوروس، از هوراکان گرفته تا Countach LPI 800-4 بود، مدلهایی که در تاریخ این برند به نماد تبدیل شدهاند یا به زودی به این نماد تبدیل خواهند شد.