مرسدس بنز CLE جدید جایگزین خانواده مدل های دو در می شود

مرسدس بنز قبل از رونمایی برنامه ریزی شده برای مدل های جدید دو در، با کد C236 و A236، در سال 2023، اقدامات نهایی را برای CLE Coupé و CLE Cabriolet کاملاً جدید انجام می دهد.

CLE که اندکی قبل از ورود نسل ششم E کلاس در سال آینده به فروش می رسد، به عنوان مکانی برای شش مدل توسعه یافته است: نسخه های کوپه و کانورتیبل کلاس C، کلاس E و کلاس S.

 

این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که مرسدس هزینه‌های تحقیق و توسعه خود را برای مدل‌های ICE به نفع گسترش خط تولید خودروهای برقی خود، مانند سالن جدید EQE، EQE SUV و EQS SUV، ادغام کرده است، که قرار است همه آنها ظرف 12 ماه آینده در نمایشگاه‌ها عرضه شوند.

اولین مرحله از طرح ادغام در سال 2020 انجام شد، زمانی که مرسدس به تولید کلاس S کوپه و S کلاس کابریولت پایان داد. از آن زمان، این خودرو همچنین نسخه جدیدی از مرسدس بنز کلاس C را به طور انحصاری در قالب های چهار و پنج در معرفی کرده است.

 

اساس CLE این سالن جدید Mk5 کلاس C است که بر روی پلت فرم MRA نسل دوم مرسدس بنز قرار دارد.

 

جدیدترین عکس‌ها از نمونه اولیه CLE کوپه استتار شده در حال آزمایش در جاده‌های عمومی و در پیست مسابقه آلمان گزارش‌های قبلی مبنی بر اینکه مدل جدید دارای استایل منحصربه‌فرد خود است، با مشخصات مسابقه‌ای‌تر و ظاهری عضلانی‌تر از C کلاس سالون و C-را تایید می‌کند. Class Estate که در کنار آن قرار است در کارخانه مرسدس در برمن آلمان تولید شود.

 

آنها همچنین پیش‌نمایش زبان طراحی جدیدی را در قسمت عقب نشان می‌دهند که دارای چراغ‌های ترمز LED نازک‌تر و گردتر از چراغ‌های ترمز E-Class فعلی است. کوپه.

 

یک CLE Cabriolet قبلاً در آزمایش های زمستانی با سقف پارچه ای مشاهده شده بود که در قسمت عقب بدنه ای سنگین تر به تن داشت.

 

همانند C کلاس خروجی کابریولت، کلاس E کابریولت و S-Class Cabriolet، مدل روباز جدید یک کاپوت پارچه ای چند لایه دریافت می کند. مشابه آنچه که توسط کلاس E کابریولت استفاده می شود، برای قرار دادن در پشت کابین در زیر یک پوشش پلاستیکی طراحی شده است.

 

نمونه های اولیه CLE کوپه هنوز در انظار عمومی ظاهر نشده اند، اما خودی ها به Autocar گفته اند که طراحی سقف بدون ستون مطابق با E-Class کوپه موجود است.

پیست ردیابی سه ماهه جلو مرسدس CLE 2022
پیست ردیابی جانبی مرسدس CLE 2022
پیست ردیابی سه ماهه عقب مرسدس CLE 2022
مرسدس CLE 2022 سمت
سه ماهه عقب مرسدس CLE 2022
99 مرسدس CLE تصاویر جاسوسی 2022 سرب
95 مرسدس CLE تصاویر جاسوسی 2022 ردیابی عقب
97 مرسدس CLE تصاویر جاسوسی 2022 ردیابی عقب
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

چهارده + 12 =