مک لارن سولوس GT تک سرنشین با موتور V10 را معرفی کرد

مک لارن یک خودروی پیست تک سرنشین با دوندگی محدود را معرفی کرده است که برگرفته از یک مفهوم بازی ویدیویی مجازی است و از یک V10 تنفس طبیعی با بیش از 830 اسب بخار نیرو می گیرد. این خودرو که مک لارن سولوس نام دارد، با در نظر گرفتن رکوردهای سرعت، نیروی رو به پایین و دور دور، با طراحی خیره‌کننده به سبک کابین خلبان از فیبر کربن در کنار چرخ‌های پهن و محصور شده و یک بال بزرگ عقب ساخته شده است.

 

این خودرو که حول یک شاسی منحصربه‌فرد ساخته شده است، وزنی کمتر از 1000 کیلوگرم دارد، اما در حالت شیب کامل، 1200 کیلوگرم نیروی رو به پایین تولید می‌کند.

 

ماشین پیست در ابتدا در قالب مفهومی برای بازی ویدیویی Gran Turismo Sport در سال 2017 ساخته شد و اکنون در قالب تولید در هفته خودروی مونتری در کالیفرنیا معرفی شده است.

 

سولوس GT به یک موتور 5.2 لیتری V10 مجهز شده است – اولین مورد برای یک خودروی مشتری مک لارن – که تا 10000 دور در دقیقه می چرخد ​​و بیش از 830 اسب بخار قدرت و 479 پوند فوت گشتاور تولید می کند.

 

ذخایر نیروگاه مشتق شده از موتوراسپرت که توسط شخص ثالث ناشناس ایجاد شده است، از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته سفارشی هدایت می شود و خودرو را در 2.5 ثانیه از حالت ایستاده به سرعت 62 مایل در ساعت می رساند. طبق گفته مک لارن حداکثر سرعت از 200 مایل در ساعت فراتر می رود.

 

راننده در یک کابین محصور که در مرکز نصب شده است، می نشیند که توسط یک سایبان کشویی از نوع هواپیمای جت قابل دسترسی است. در داخل، یک صندلی ثابت به سبک موتوراسپورت منتظر است، که متناسب با مالک شخصی ساخته و قالب‌گیری شده است. فرمان فیبر کربنی الهام گرفته از فرمول 1 و نمایشگر دیجیتالی دید عقب نیز وجود دارد.

 

صاحبان ماشین پیست شدید، که تمام 25 دستگاه آن قبلاً هر کدام بیش از 3 میلیون پوند فروخته شده است، یک کیف مسافرتی نیز برای خودرو دریافت خواهند کرد که برای زمانی که مالکان آن را به رویدادهای سراسر جهان حمل می کنند در نظر گرفته شده است. خود مک لارن برای دارندگان سولوس.

مک لارن SolusGT جلو سه چهارم
طرف مک لارن SolusGT
عقب عقب مک لارن SolusGT
تاپ مک لارن SolusGT
فضای داخلی مک لارن SolusGT
مک لارن SolusGT بازگشت
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

نوزده − هشت =