نسل دوم BMW M2 هفته آینده معرفی می شود

به گزارش بلاگ خودرو نتگام: نسل دوم BMW M2 در پایان سال 2022 عملکرد قوی‌تر و تطبیق‌پذیری بیشتری نسبت به مدل فعلی که به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است، خواهد داشت.

 

نسخه جدید کوچکترین مدل M Division بر اساس نسل سوم کوپه سری 2 آینده است که به طور جامع با یک سری اصلاح شده از موتورهای نصب شده به صورت طولی، یک جعبه دنده جدید هشت سرعته اتوماتیک، یک پلت فرم به روز شده، دوباره مهندسی شده است. ساختار بدنه به طور قابل توجهی سفت تر و معماری الکترونیکی پیشرفته تر.

 

این تغییرات، نسل جدید G87 BMW M2 را که هفته آینده معرفی می‌شود، با پیوندهای مهندسی بسیار نزدیک‌تری نسبت به M2 امروزی با سایر مدل‌های M ارائه می‌کند. خودی های بخش M می گویند که این امر به M2 جدید امکان می دهد تا گامی بیشتر در عملکرد خود ارائه دهد و در عین حال به آن کمک می کند تا شهرت خود را برای برتری پویا از طریق اشتراک گذاری اجزای کلیدی حفظ کند.

 

یک منبع داخلی به Autocar گفت: «این قدرتمندتر، با گشتاور بیشتر، اما تیزتر نیز هست. این هنوز هم یک ماشین راننده است، اما با گستره وسیع‌تری از ویژگی‌ها، تفاوت بیشتری بین راحتی و اسپرت نسبت به آنچه تا به حال دیده‌ایم.»

 

این چیزی است که توسط ویرایشگر تست جاده ای اتوکار، مت ساندرز نیز پشتیبانی می شود، که پس از آزمایش نمونه اولیه در مسیر در ماه ژوئن، آن را به عنوان «تمام قدرت و عملکرد مورد نیاز و سپس مقداری» توصیف کرد.

 

عناصر کلیدی موتور S58 شامل یک میل لنگ جدید طراحی شده، یک سکته مغزی طولانی تر، یک سرسیلندر اصلاح شده و یک سیستم القایی کارآمدتر است که از دو توربوشارژر تک اسکرول به جای توربوشارژر تکی در موتوری که جایگزین می کند استفاده می کند. همانند موتور قدیمی S55، فیلتر ذرات بنزین نیز دارد.

 

Autocar درک می کند که نیروگاه جدید خطی، که برای مطابقت با مقررات آلایندگی یورو 7 در طول چرخه عمر هفت ساله برنامه ریزی شده M2 به روز می شود، در دو حالت هماهنگ و مشابه M3 و M4 جدید ارائه می شود – هر دو با یک 7200 دور در دقیقه خط قرمز – اگرچه فقط ماشین رقابتی با خروجی بالاتر احتمالاً در بریتانیا موجود است.

 

BMW M2 9 2022
BMW M2 7 2022
BMW M2 10 2022
BMW M2 6 2022
BMW M2 5 2022
BMW M2 4 2022
رندر 10 bmw M2 2021a
BMW M2 2 2022
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

5 × پنج =