نمایشگاه موتور بوسان 2022 نکات برجسته ژنو کره ای

اگرچه ممکن است هرگز نام نمایشگاه موتور بوسان را نشنیده باشید، اما واقعاً مکانی برای دیدن وحشی‌ها و هیجان‌انگیزهای صنعت خودروسازی است. از هیوندای کاسپر با سگ‌های بد بو گرفته تا کتابخانه سیار کیا ری، ممکن است فقط یک رویداد کوچک باشد – با حضور تنها شش سازنده بزرگ – اما واقعاً نگاه جالبی به بازار خودروهای کره‌ای ارائه می‌کند.

برای قدم زدن در اطراف سالن نمایش به ما بپیوندید – و ببینید چه چیزی را در اروپا از دست می دهیم.

 

 

غرفه هیوندای شامل برخی از مدل‌هایی بود که ما در اروپا نداریم. ما کاملاً عاشق خودروی شهری هیوندای کسپر هستیم که بسیاری از مکانیک‌های آن را با هیوندای i10 به اشتراک می‌گذارد، اما هنوز اندازه کوچک‌تر است. در اینجا به عنوان یک ون کوچک برای حمل سگ معرفی شد (اگرچه شاید سنت برنارد نباشد) اما معمولاً یک ون چهار نفره است.

 

ارزان است، بد بو است و یک نسخه EV نیز در راه است که برای میانگین ناوگان CO2 اروپا نسبت به ترکیب فعلی یک موتور بنزینی 1.0 لیتری و یک مبدل گشتاور چهار سرعته (بله، واقعاً) اتوماتیک، سخت تر خواهد بود. همچنین، آن فولادهای دلپذیر را بررسی کنید. بیا هیوندای، میدونی که میخوای…

 

چند سالی است که در دسترس است، اما هیوندای استاریا هنوز هم به نظر می رسد که از آینده است. نسخه‌های پایه‌تری در دسترس هستند، اما در اینجا با مشخصات کامل شاتل اجرایی همراه با میزهای تاشو، صندلی‌های کاپیتان و یک صفحه نمایش عریض در پشت ارائه شد.

 

شما می توانید آن را در برخی از بازارهای اروپایی تهیه کنید و هیوندای بریتانیا ممکن است به محض ورود نسخه الکتریکی آن را ارائه دهد. حتی در فرم هیبریدی یا دیزلی، رقیب فوق العاده ای برای فولکس واگن مولتی ون خواهد بود.

 

کیا ری
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

11 − ده =