نمونه اولیه پورشه کاین کانورتیبل مخفی بازگشایی شد

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : پورشه نمونه اولیه پورشه کاین کانورتیبل اصلی را معرفی کرده است که 14 سال پیش از رنج روور ایووک کانورتیبل ساخته شده است.

نمونه اولیه کاین که به عنوان بخشی از سالگرد 20 سالگی این مدل معرفی شد، یک خودروی جاده ای کاربردی نیست. در عوض یک “مدل عملکرد بسته” است – اساساً یک شاسی چرخشی است که برای طراحی و توسعه ارگونومیک در سال 2002 استفاده می شود.

 

از این رو، قسمت عقب بسیار غیر متعارف و نامتقارن: اختلافات داخلی در مورد استایل عقبی رخ داد، بنابراین دو نسخه به آن پیوند زده شد. سمت چپ تقریباً در یک راستا با دم خشن و کم‌تنظیم پورشه کاررا GT است. در مقابل، سمت راست دارای چراغ‌های عقب بلندی است که تقریباً شبیه چراغ‌های نسل اول پورشه پانامرا است که تا سال 2009، هفت سال بعد، عرضه نشد.

 

تغییرات دیگر – به غیر از سقف واضح به سبک تارگا – شامل بدنه دو در است که دیافراگم آن 200 میلی متر در مقایسه با کاین معمولی افزایش یافته است.

در مورد مشخصات اخیر، مهندسان پورشه بر روی مکانیزمی شبیه به آنچه در پورشه 911 تارگای فعلی استفاده می‌شود، تصمیم گرفتند. از یک درپوش چکمه‌ای استفاده می‌کرد که می‌توانست هم از جلو و هم از عقب باز شود – برای بلع بالا یا چمدان شما – و یک غلتک برقی که سقف را به شکل Z تا می‌کرد. با این حال، این سیستم هرگز در واقع روی خودرو نصب نشد، به این معنی که سقف باید به صورت دستی بر روی مدل عملکرد بسته نصب می شد.

 

کاین کانورتیبل بیشتر از این توسعه پیدا نکرد زیرا پورشه در سودآوری آن تردید داشت و در مورد اینکه آیا این خودرو از نظر سبکی مکمل بقیه طیف است یا خیر اختلاف نظر داشت.

Porsche Cayenne Convertible 2002 side static
پورشه کاین 2002 کانورتیبل جلو استاتیک
Porsche Cayenne Convertible 2002 side static
4 پورشه کاین کانورتیبل 2002 استاتیک عقب
94 پورشه کاین کانورتیبل 2002 داخلی
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

5 + دو =