کانسپت Thunderruck EV طراحی های 4×4 را هدف قرار می دهد

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : یک آژانس طراحی آمریکایی کانسپت جسورانه و غیر متعارف کانسپت Thunderruck EV را فاش کرده است، که تصور می کند آینده خودروهای آفرود تمام الکتریکی چگونه می تواند باشد.

خانه طراحی Wolfgang LA قرنطینه را صرف کار بر روی مفهوم کامیونی برای آینده کرد که از هر کامیونی که امروز وجود دارد “تعطیرپذیرتر، قدرتمندتر، سازگارتر و کارآمدتر” باشد. این ماشین غیر متعارف جسورانه‌ترین اختراع مجدد یک پیکاپ به سبک ایالات متحده از زمان تسلا سایبرتراک است، اما برای نمایش توانایی‌های خارج از جاده‌ای در نظر گرفته شده است و دارای تعدادی مفهوم جدید است.

 

 

سازندگان کانسپت Thundertruck 4×4 با توصیف کامیون‌هایی که قرار است به زودی به تولید برسند به‌عنوان «بدون الهام» و «معمولی»، ساخت آن‌ها را با قدرت 789 اسب‌بخار، گشتاور 800 پوند فوت و باتری 180 کیلووات ساعت برای ارائه یک برد 400 مایلی در نظر گرفته‌اند. آنها می گویند که حتی برای این جانور 2.8 تنی نیز کافی است که در عرض 3.5 ثانیه از صفر به 60 مایل در ساعت برسد.

 

درباره آینده حمل و نقل الکتریکی در Move Electric بیشتر بخوانید

 

علاوه بر این، به لطف سایبان‌های خورشیدی مفهومی، که مانند بال‌ها باز می‌شوند تا تمام سطح را برای جذب نیروی خورشید و همچنین ماجراجویی به نمایش بگذارند، در صورت تمام شدن برق، نگران گیر افتادن نباشید. ساکنان خسته برخی از سرپناه از آب و هوا.

 

 

با این حال، همه این ارقام در مقایسه با نسخه 6×6 که تیم Wolfgang LA نیز رویای آن را در سر می پروراند، کم اهمیت است. در اینجا، قدرت به 927 اسب بخار و گشتاور به 1200 پوند فوت افزایش می یابد – اگرچه زمان 0-60 مایل در ساعت شبیه سازی نشده است.

 

Thundertruck در حال حاضر صرفاً یک مفهوم است، اگرچه سازندگان آن خوشبین هستند که این پروژه می تواند به تولید برسد و می گویند: «با به حداکثر رساندن تطبیق پذیری پیشرانه EV و ترکیب آن با عملکرد یک کامیون، ما یک محصول جدید خلاقانه و همه کاره طراحی کرده ایم. خودروی برقی چند منظوره که عملکرد عالی را در داخل و خارج از جاده ارائه می‌کند.»

منبع : autocar

دیدگاهتان را بنویسید

هفت − هفت =